تیم پاس همدان در نخستین هفته از سری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نتوانست به برتری برسد و در نهایت برابر شهرداری اردبیل متوقف شد.
کد خبر: ۷۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 20 August 2015
تیم پاس همدان در نخستین هفته از سری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نتوانست به برتری برسد و در نهایت برابر شهرداری اردبیل متوقف شد.

به گزارش فارس؛ تیم متحول‌شده پاس همدان که قریب به 50 درصد کادر خودش را نسبت به فصل قبل عوض کرده، در نخستین بازی در ورزشگاه تقریباً خالی قدس، نتوانست برابر شهرداری کاری از پیش ببرد و در نهایت به تساوی رضایت داد.

نمای کلی بازی:

گل‌ها: نیما پرتویی دقیقه 47 برای پاس، روح‌الله نعمتی برای شهرداری اردبیل

اخطار: مهران موسوی دقیقه 37، مهران موسوی دقیقه 88 برای شهرداری اردبیل و محسن آذرپاد دقیقه 88 برای پاس

اسامی تیم پاس همدان: مسعود پورمحمد، جهانگیر عسگری (79 آرمان رضایی)، نادر هوشیار، محمددصادق کرمی، نیما پرتویی نگار (62 مختار جمعه زاده)، امین پورعلی رودبنه، میلاد صادقیان، محسن ورزکار، محسن آذرباد، رسول پیرزاده، سید اسحاق سبحانی (78 سید جمال معصومی) به مربیگری داود مهابادی

اسامی تیم شهرداری اردبیل: وحید کارگر، نصرت غنی‌زاده، مهران موسوی، میرعلی سید سلیمانی مقدم، مهدی ترکمان، مهدی واثق (60 مجید خدابنده‌لو)، داود شاهواروقی، سید روح‌اله نعمتی، علیرضا قاسمی آقبلاغ (58 حسین حبیبی)، مرتضی حیدری (80 مسیح زاهدی)، ابراهیم کوه افکن به مربیگری محمد ربیعی

داور: محمد ملکی، کمک داوران: مجید ویشگاهی و بابک عباس قلی‌زاده

تماشاگر: 700 نفر

قطار لیگ دسته یک در اولین ایستگاه خود توقف کرده بود تا رسماً ماراتن لیگ 20 تیمی دسته یک آغاز شود.

تیم پاس در نخستین بازی خود در خانه برابر شهرداری اردبیل صف آرایی کرد تا حداقل روی کاغذ بازی آسانی پیش رو داشته باشد.

در نیمه اول تیم پاس همدان برتری مطلقی بر زمین و توپ داشت و حداقل قریب به چهار موقعیت مسلم گلزنی را خلق کرد که هر کدام با بی‌دقتی مهاجمان پاس از بین رفت.

شهرداری‌چی‌های اردبیل بیشتر به دنبال استفاده از ضد حملات بودند تا بتوانند از فضای پشت مدافعان کناری پاس نفوذ کرده و نهایت استفاده را برده و به دروازه نزدیک شوند.

بازی بی‌نقص و متفکرانه خط دفاعی پاس و هافبک‌های تدافعی این تیم باعث شد تا اردبیلی‌ها نتوانند در نیمه اول کاری از پیش ببرند.

با شروع نیمه دوم، شوت ناگهانی نیما پرتویی از فاصله 40 متری در دقیقه 47، آب سردی را بر پیکر تیم اردبیل ریخت و شادی به اردوی پاسی‌ها آمد.

بعد از گل اول، تیم پاس چند موقعیت به وجود آورد که بازهم با بی‌دقتی مهاجمان و جهانگیر عسگری یکی پس از دیگری از بین رفت تا این بار اردبیلی‌ها در کمال ناباوری با استفاده از یک ضد حمله به گل تساوی برسند.

نفوذ داود شاهواروقی از سمت چپ خط دفاعی و ارسال زمینی او در میان اشتباه مدافعان و دروازه‌بان پاس به روح‌الله نعمتی رسید و او با یک ضربه بغل پا سرضرب دروازه پاس را فروریخت.

تعویض‌های اشتباه مهابادی بازهم نتوانست گره کور پاس را باز کند و در نهایت، تلاش تیم پاس به در بسته خورد و نتوانست راهی به دروازه تیم شهرداری پیدا کند.

در این بازی تیم پاس بازی روان و خوبی را اجرا کرد و فقط بی‌دقتی مهاجمان این تیم باعث شد تا پاس ناکام بزرگ هفته اول لقب بگیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار