رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی:
حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: ما در نظارت بر انتخابات با احدی تعارف نداریم و کار ما حزبی، گروهی و بدون حب و بغض و بر اساس مستندات است
کد خبر: ۷۸۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 25 September 2019

 

Image result for ‫مبارک ابادی اراک‬‎

 حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی در سرکشی به خانواده شهدا در خنجین فراهان گفت: ما در نظارت بر انتخابات با احدی تعارف نداریم و کار ما حزبی، گروهی و بدون حب و بغض و بر اساس مستندات است.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: ما در مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظر کار خود را براساس وظیفه و در چار چوب قانون و اخلاق انجام می‌دهیم.

او اضافه کرد: میزان و طراز ما ولایت و راه ما راه شهدا که همان سعادت و آموزه‌های درس امام حسین (ع) است و در مسیر راه شهدا گام برمی داریم، تا شاهد برگزاری انتخاباتی خوب و سالم باشیم و کسانی بر کرسی‌های مجلس تکیه بزنند که ادامه دهنده راه شهدا و دلسوز نظام و انقلاب باشند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ما مدیون شهدا هستیم و با دیدار خانواده شهدا معنویت کسب کرده و ما به دعای خیر پدران و مادران شهیدان نیازمندیم.

در نظارت بر انتخابات با احدی تعارف نداریم

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حجت الاسلام امید رضا مبارک آبادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی به همراه رضایی فرمانده سپاه ناحیه فراهان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهان و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده معظم شهیدان محمد ابراهیم تبرته فراهانی، یوسف علی امیر آبادی و شهید حجت الاسلام حسن یوسفی در خنجین دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار