همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
تابناک: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی در گلباران گلزار مطهر شهدای آزاده در اراک گفت: ولایتمداری، ایستادگی و صبر آزادگان در دوران اسارت مایه هراس دشمنان نظام بود.
کد خبر: ۷۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی صبح امروز 26 مرداد 94 و به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی قبور مطهر آزادگان شهید و متوفي اراک با حضور آزادگان سرافراز،  حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی ، محمدرضا گرجی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مرتضی انصاریفر رئیس بنیاد اراک گلباران شد.

ولایتمداری و صبر آزادگان در دوران اسارت مایه هراس دشمنان نظام بود

حجت‌الاسلام هنرمند ضمن تبريك به عزيزان آزاده گراميداشت ياد و خاطره شهداي آزاده به رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آنان در دوران اسارت و مقاومت آنها در زندان‌هاي رژيم بعثي اشاره كرد و افزود : کسانی که سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند ،از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.

مدیرکل بنیاد مرکزی تأکید کرد: امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند؛ در این روز شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به ‏بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى تحقق یافت؛ «و بشر الصابرین».

ولایتمداری و صبر آزادگان در دوران اسارت مایه هراس دشمنان نظام بود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی در پایان گفت: مردم و مسوولان وظیفه دارند تا از صبر و استقامت آزادگان سرافراز الگوگیری کرده و با تمام وجود برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

در پایان این مراسم حاضران با گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای آزاده و آزادگان متوفی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

ولایتمداری و صبر آزادگان در دوران اسارت مایه هراس دشمنان نظام بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار