بررسی وضعیت زیست محیطی استان مرکزی با حضور معصومه ابتکار
تابناک: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست کشور صبح روز دوشنبه به استان مرکزی سفر می نمایند.
کد خبر: ۷۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: مهمترین برنامه های ایشان نشست صمیمی با همکاران، جلسه با فعالان زیست محیطی از جمله سازمان های مردم نهاد، مسئولین HSE صنایع، اساتید دانشگاه، اعضای شوراهای اسلامی استان و اعضای نظام مهندسی محیط زیست استان خواهد بود.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: ایشان همچنین به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی استان مرکزی در جلسه شورای اداری، جلسه کارگروه آلودگی هوا و ستاد مدیریت بحران استان نیز شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: برنامه بازدید از یکی از مناطق طبیعی دست به گریبان با مخاطرات زیست محیطی پیش بینی شده و جلسه ای نیز با قضات محترم دادگستری، وکلا و مشاورین حقوقی استان تدارک دیده شده است.

ابراهیمی بیان کرد: معاون رییس جمهور همچنین در پایان سفر یک روزه اش نشست خبری با خبرنگاران نیز خواهد داشت و با حضور در شبکه استانی آفتاب مباحث شان را در خصوص مسائل زیست محیطی استان محضر مردم شریف استان مطرح خواهند کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار