رئیس شورای شهر اراک:
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: باید برنامه‌های دولت الکترونیک در شهرداری اراک پیگیری شود.
کد خبر: ۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 24 February 2015



کیومرث‌محمودی در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اولویت شورای چهارم اظهار داشت: شهرداری اراک به توجه به وظیفه‌ مدیریت امور شهری که برعهده دارد برای کاهش تردد و کاهش برخی از رفت‌وآمدها غیر ضروری با برون سپاری فعالیت‌ها نقش تاثیرگذاری دارد.

وی افزود: با توجه به فناوری‌های دنیای مجازی و دولت الکترونیک در شهرداری نیز می‌تواند با پیاده کردن برنامه‌های دولت الکترونیک سبب افزایش کارآمدی و سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها و اهداف خود شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: شهر اراک مشکلاتی ریشه‌ای دارد که بسیاری از این مشکلات رفع نشده آن هم به سبب اجرائی نکردن مصوبات ضروری که شامل طرح جامع ترافیک و آلودگی هوای اراک بوده شهرداری اراک در جایگاه حقیقی خود نیست.

محمودی با اشاره به ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح گفت: برای طراحی و اجرائی کردن بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر اراک که مهم‌ترین آنها ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح بوده قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای همکاری اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: برای انجام پروژه‌های مهم کلانشهر اراک نخست صرفه اقتصادی را شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در نظر گرفته که در راستای آبادانی و توسعه عمرانی این شهر بوده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: از اولویت کاری که با توجه به انعقاد تفاهم نامه با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آینده نزدیک اجرائی می‌شود شامل تقاطع غیر همسطح میدان شریعتی و میدان ورزش، تقاطع غیر هم‌سطح کمربندی شمالی تا میدان کشاورز است.

محمودی با اشاره به دیگر پروژه‌های اجرائی گفت: تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی، دو طبقه شدن خیابان شهید بهشتی تا میدان هفتم تیر، دو طبقه شدن میدان ولیعصر تا حدفاصل میدان شوراء نیز از دیگر پروژه‌هایی بوده که اجرائی می‌شود.

وی افزود: با توجه به این تفاهم نامه شهرداری اراک قرار شده که 20 درصد از قراردادهای منعقده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را نقدی و مابقی را با واگذاری املاک تسویه کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار