در جلسه تودیع و معارفه معاونان اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی: 
حجت اسلام دانشی گفت: تعالی و ترقی فضای فرهنگی جامعه رویکرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی است
کد خبر: ۷۶۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 29 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی - حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز (دوشنبه ۷ مرداد) در جلسه تودیع و معارفه معاونان اداری و مالی این اداره کل گفت: برخی تغییرات در انتصاب پست‌ها خوشایند است و امید است به ارتقا و تعالی اهداف اداره منجر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: تغییرات پی در پی در مدیریت کل سبب ایجاد ناکارآمدی در اداره یا نهادی می‌شود و در وظایف و ظرفیت‌های آن تاثیر منفی می‌گذارد.

 وی با بیان اینکه این اداره کل تاکنون در جذب اعتبار، توسعه فضا‌های فرهنگی  و هنری و حوزه وظایف محوله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق عمل کرده است ادامه داد: انتصابات در این اداره کل بعد از مشورت و رایزنی انجام می‌شود و قطعی و لازم الاجرا است.

 این مقام مسئول بیان کرد: تعالی و ترقی فضای فرهنگی جامعه رویکرد اصلی این اداره کل است با توجه به این که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و از طرفی نقد‌ها و انتقاداتی هم وجود دارد، ولی سعی شده عملکرد به نحو مطلوب باشد و حداکثر رضایتمندی وجود داشته باشد.

منتظر نمی‌مانیم تا به عنوان مثال گروه‌های موسیقی یا تئاتر و ... تعیین تکلیف کنند 

 حجت الاسلام دانشی لغو مجوز‌ها را خط قرمز این اداره کل دانست و گفت: ما منتظر نمی‌مانیم تا به عنوان مثال گروه‌های موسیقی یا تئاتر و ... تعیین تکلیف کنند بلکه با نیازسنجی و مناسب با ذایقه مخاطب اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان می‌کنیم.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به تعیین مجتمع فرهنگی هنری سینمایی ستارگان در مرکز شهر به محلی برای انجام فعالیت‌های قرآنیاشاره و اظهار کرد: امید است با تعیین این مجتمع که مکانی در مرکز شهر است بتوان امکان استفاده و بهره مندی حداکثر علاقمندان به ساحت مقدس قرآن را فراهم آوریم.

وی به رفع کاستی‌ها در همه بخش‌های این اداره کل در سال جاری تاکید کرد و گفت:  این اداره رویکرد حذف و انفعال و عقب نشینی ندارد و ضمن احترام به همه سلایق، مطابق با دستورالعمل و وظایف خود عمل می‌کند.

 در ادامه این جلسه «هاشم سفالی» با دریافت حکم به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب و از زحمات «رحمت اله کرمی» معاون سابق این اداره کل تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار