مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی از برگزاری ۴۰۰ میز خدمت در سال جاری توسط سازمان بسیج کارمندان در سطح استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 02 July 2019
 سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی عصر امروز در نشست تخصصی برگزاری میز خدمت بسیج کارمندان با اشاره به اینکه کارمندان بسیجی در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری در دفاع از انقلاب اسلامی را عهده‌دار بودند گفت: امروز نیاز است کارمندان بسیجی ما برای تحقق دولت اسلامی تلاش بیشتری داشته باشند.
وی یکی از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج کارمندان را تربیت نیرو‌های دلسوز و دغدغه‌مند در ادارات دانست و افزود: فرهنگ جهادی و خدمت‌رسانی بی‌منت توسط کارمندان بسیجی باید در کشور به‌عنوان یک فرهنگ غالب حاکم شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی بابیان اینکه در سال جاری بسیج کارمندان طرح اعتلای میز خدمت را دنبال می‌کند افزود: میز خدمت یکی از اثرگذارترین و مؤثرترین طرح‌هایی است که باهدف خدمت بی‌منت به مردم توسط این سازمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای حضور چهره به چهره در میان مردم بیان کرد: اجرای میز‌های خدمت بسیج کارمندان نشاط و شادابی را در آحاد مختلف جامعه ایجاد می‌کند و می‌تواند توطئه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم را خنثی کند.

عباسی با تأکید بر اینکه امسال سعی داریم بیش از ۴۰۰ میز خدمت در سطح استان مرکزی برگزار کنیم گفت: با رویکرد مسجد محوری میز‌های خدمت را به مناطق محروم و حاشیه‌نشین آورده‌ایم و همان‌گونه که در زمان قدیم مهم‌ترین تصمیمات در مساجد اخذ می‌شد ما هم دنبال حل مشکلات مردم در مساجد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در میز‌های خدمت که در مساجد برگزار خواهند شد کلیه مصوبات توسط این سازمان و سایر نهاد‌های نظارتی نیز پیگیری خواهند شد گفت: مدیرانی که در این طرح شرکت می‌کنند نماینده تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرائی هستند که باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند و در جهت رفع آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی بابیان اینکه بسیج برای شرایط بحرانی کشور در میدان عمل آماده خدمت‌رسانی است افزود: نیاز است کارمندان و مدیران ادارات بافرهنگی بسیجی و جهادی گونه در این شرایط شنونده مشکلات مردم باشند و اقداماتی مهم و تأثیرگذار در جهت حل آن‌ها بردارند.

وی از برگزاری میز‌های خدمت صنعتی در مراکز مهم صنعتی استان مرکزی نیز خبر داد و گفت: با همکاری سایر اقشار بسیج و مراکز صنعتی استان در منطقه‌های مهمی، چون اراک و ساوه میز خدمت صنعتی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

عباسی هدف از برگزاری میز‌های خدمت صنعتی را تحقق رونق تولید دانست و افزود: با توجه به انتخاب شعار سال مبنی بر رونق تولید بسیج کارمندان با برنامه‌های مدنظر در آینده‌ای نزدیک میز‌های خدمت صنعتی را برگزار خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار