تابناک: نماينده ولي فقيه در استان مركزي در ديدار مسئولان انتظامي اين استان با تاكيد بر حمايت و پشتيباني علماي دين از طرح هاي امنيت بخش پليس گفت: در ايجاد امنيت اجتماعي و برخورد با مسائل و نابساماني هاي اجتماعي نيروي انتظامي با قاطعيت عمل كند.
کد خبر: ۷۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، آيت الله "قربانعلي دري نجف آبادي" در جمع مسئولان انتظامي استان مركزي؛ همدلي صفا و احترام متقابل و توانمندي پليس استان را از شاخصه هاي بارز مجموعه انتظامي استان خواند و از همدلي و همزباني مطلوب بين دستگاه امنيتي، انتظامي و قضايي تقدير كرد.

وي بر برنامه ريزي پليس در حوزه آسيب هاي اجتماعي تاكيد كرد و گفت: در بعضي از حوزه ها نياز به اهتمام، توجه و تدبير پليس بيش از همه مورد تاكيد مي باشد كه بايستي با نگاه حكيمانه، خردمانه و با تدبير در اين خصوص برنامه ريزي كرد.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي توجه به برنامه هاي پيشگيرانه و مراقبتي پليس در حوزه كاهش سرقت، تصادفات، مواد مخدر، فضاي مجازي و ... را مورد تببين و تاكيد قرار داد و بر همراهي مسئولان در رفع مسائل و مشكلات شهروندان تاكيد كرد.

آيت الله دري نجف آبادي در ادامه گفت: توجه به مباني مذهبي از ضروريات يك جامعه اسلامي است چرا كه اگر اصول و اعتقادات مذهبي در يك جامعه ضعيف باشد، سبب تسري و شيوع نابساماني و ناهنجاري هاي اجتماعي مي شود.

وي بر حمايت و پشتيباني روحانيت از برنامه ها و طرح هاي نيروي انتظامي در ارتقاء امنيت اجتماعي تاكيد كرد و برنامه ريزي پليس استان بر اساس موازين شرعي و قانوني را عاملي اثربخش در افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي و رضايتمندي عمومي دانست و گفت: در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي پليس با قاطعيت وارد عمل شود.

سرهنگ "كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مركزي نيز در اين ديدار تقويت سيره شهدا در بين كاركنان را از جمله اولويت ها و راهبردهاي پليس استان در تعالي سازماني خواند.

وي در اين ديدار خدمت در نيروي انتظامي را مهم ترين توفيق براي كاركنان ناجا برشمرد و گفت: هدف در نيروي انتظامي انجام امور با نيت خالص و قرب الهي است.

اين مقام ارشد انتظامي اضافه كرد: در راهبردهاي اجرايي پليس استان سعي بر آن است كه با برنامه ريزي ، زمان بندي و با همت مضاعف به سمت ارائه مطلوب خدمت به شهروندان قدم برداريم.

فرمانده انتظامي استان مركزي با تاكيد بر منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به عنوان ملاك عمل در نيروي انتظامي بيان داشت:‌ در نيروي انتظامي توجه به فرمايشات و تاكيدات ايشان در عرصه هاي مختلف مورد تامل و توجه بوده و براي تك تك جملات ايشان در حوزه ماموريتي ناجا برنامه ريزي لازم طرح و بر تحقق آن تاكيد مي شود.

سرهنگ عزيزي حمايت و پشتيباني علماي دين و به ويژه نماينده ولي فقيه در استان را در برنامه ها و طرح هاي انتظام بخش پليس خواستار شد و افزود: استفاده از حمايت هاي معنوي علماي دين در حوزه هاي مختلف ماموريتي همواره پليس را در تصميم سازي ها و انجام بهينه ماموريت رهنمون ساخته است.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پایان ثبات امنيت مطلوب و ايجاد بستر مناسب براي فعاليت ديگر بخش ها در استان را از برنامه هاي مستمر نيروي انتظامي عنوان و بر ضرورت همراهي و همكاري ديگر دستگاه ها و نهادهاي استاني در ارتقاء نظم و امنيت مطلوب تاكيد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار