در سالروز شهادت محمود صارمی
تابناک :درعصري كه كثرت و سرعت تبادل اطلاعات ، خبرنگاران امين را به سرمايه اي براي حفظ آگاهي جامعه بدل كرده است ، دانش و تعهد اصلي ترين سرمايه خبرنگاران در ايفاي رسالتشان درخدمت به مردم است
کد خبر: ۷۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی زمانی قمی استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمي و روز خبرنگار پیامی را صادر کرده است که متن این پیام به شرح ذیل است:

17  مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. خبرنگاران از آن رو كه حق‌جو و حق‌پويند شايسته تكريم و تحسين هستند.بی شک این روز، پاسداشت کسانی است که همواره برای توسعه وطن می کوشند و با کمترین چشم داشت، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت و مبارزه با باطل دارند.

وی ادامه داده است: روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

زمانی قمی تصریح کرده است: استان مركزي به دلايل مختلف از جمله موقعيت جغرافيايي، مراكز علمي و صنعتي متعدد، نيروي انساني مستعد و توانمند، سابقه ديرين فرهنگي و ...، داراي ظرفيتها و توانمنديهاي مختلف و متعددي در حوزه هاي گوناگون است كه در اين راستا رسانه ها مي توانند با برنامه ريزي منسجم اين ظرفيتها را به خوبي منعكس نموده و نقش مهمي در راستاي توسعه و پيشرفت همه جانبه استان ايفا نمايند. درعصري كه كثرت و سرعت تبادل اطلاعات ، خبرنگاران امين را به سرمايه اي براي حفظ آگاهي جامعه بدل كرده است ، دانش و تعهد اصلي ترين سرمايه خبرنگاران در ايفاي رسالتشان درخدمت به مردم است؛ چرا كه تحقق جامعه پويا جز به مدد روشنگري و اطلاع رساني اصحاب رسانه صورت نخواهد پذيرفت.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: اينجانب در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگاركه يادآور جانفشاني شهيد صارمي و ساير خبرنگاران متعهد ايران اسلامي در راه تحقق آرمان خود و تكريم جايگاه انديشه و قلم است، اين روز را به همه خبرنگاران تلاشگر و دست اندركاران حوزه اطلاع رساني و رسانه تبريك عرض نموده، از خداوند متعال براي شما توفيق ايفاي نقش خطيرتان در خدمتگزاري هر چه بيشتر به مردم و ارتقاء جايگاه رسانه هاي استان مركزي  را خواستارم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار