مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد خبر داد؛
مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع)گفت: اسکان مسافران در این آستان نسبت به سال گذشته افزایش۴۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۷۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 28 March 2019

محسن فلاح مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزدبا بیان اینکه اسکان مسافران در این آستان مقدس نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است گفت: در نیمه اول نوروز در قالب طرح آرامش بهاری به طور میانگین روزانه به پنج هزار مسافر نوروزی در این امامزاده اسکان داده شد که از این تعداد، هزار مسافر در داخل حرم مطهر اسکان داده شدند.

فلاح افزود: ظرفیت پارکینگ آستان مقدس امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) یزد در راستای اسکان مسافران نوروزی نزدیک به ۷۰۰ خودرو است؛ همچنین روزانه نزدیک به ۸۵ اتاق و سوئیت امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) یزد در اختیار مسافران نوروزی در ایام عید قرارگرفته است.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد ادامه داد: طرح آرامش بهاری ازجمله طرح‌های محوری سازمان اوقاف و امور خیریه است که هرساله در جوار امامزادگان باهدف استفاده زائرین، مجاوران و مسافران از فضای معنوی و ملکوتی امامزادگان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این آستان در راستای رفاه و آرامش مسافران نوروزی برنامه‌های فرهنگی متعددی ازجمله اجرای برنامه جنگ شبانه به همراه حضور مفسرین و کارشناسان در حوضه خانواده و برگزاری برنامه‌های شاد و سرگرم کننده با عنوان خانواده، نشاط، معنویت خبر داد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد تصریح کرد: همچنین این امامزاده با ایجاد فضای پارک بازی، برپایی فروشگاه‌های ثابت و همچنین برپایی خانه کودک در راستای آشنایی کودکان با فضای معنوی محیطی آموزنده برای آنان فراهم نموده است.

وی در پایان عنوان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت با حضور مبلغان دینی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که در قالب غرفه‌های پاسخگویی به مسائل دینی، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، مشاوره وقف و برنامه‌های جذاب برای جوانان و نوجوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار