تابناک: یادبود 175 شهيد غواص همزان با یادواره یکصد شهید مسجد ابوالفضل(ع) اراک با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مردم اراك برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 03 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی این یادواره  با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مرتضي انصاريفر رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اراك، مسئولان و مردم شهيد پرور شهر اراك در مسجد ابوالفضل(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر رفيعي محمدي استاد حوزه و دانشگاه در اين مراسم گفت: تكريم و تجليل از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران ازشيوه‌هاي ارزشمند و يادگار ائمه معصومين(ع) است.

وی افزود: مقام شهدا آنقدر عالي و بلند است كه در زمره اولياء، انبياء و صلحا قرار دارند.

رفیعی محمدی با اشاره به اينكه بهشت 8 در دارد كه یکی از آنها متعلق به شهداست، ادامه داد: شهدا را خدا خريداري كرده، و چه ارج و قربی بالاتر از اینکه خداوند خریدار بنده‌ای باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه چالش‌ها و دغدغه‌هاي فرهنگي امروز جامعه از سوي دشمن را يادآور شد و گفت: دشمن در هيچ عرصه‌اي موفق نبوده اما متاسفانه با ايجاد فضاهاي آلوده مجازي و آسيب‌هاي مخرب اجتماعي سعی دارد عرصه را پيروز شود و جوانان ما باید مواظب این توطئهها باشند.

وی در پایان گفت: اين جلسات در حضور ايثارگران براي من باعث شرمندگي است، چون آنها عمل كردند و من حرف مي‌زنم.

مراسم با مديحه سرائي ذاكر اهل بيت(ع) و با ذكر فاتحه و صلوات به روح امام (راحل) و شهدا و گرامیداشت یاد و خاطراه 175 شهید غواص و یکصد شهید محله کشتارگاه اراک خاتمه يافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار