در مراسم انتخاب برترین های سال هندبال کشور؛
تابناک : ستاره ملی پوش تیم هندبال هپکوی اراک، به عنوان مرد اخلاق سال هندبال ایران انتخاب شد.
کد خبر: ۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 25 July 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی،مراسم برترین های سال هندبال کشور، با حضور وزیر ورزش و مسئولین کمیته ملی المپیک و دست اندرکاران فدراسیون هندبال برگزار شد و طی آن سید مهدی موسوی، هندبالیست اراکی تیم هپکو به عنوان مرد اخلاق سال شناخته شد.

علاوه بر موسوی در بخش مردان سجاد استکی مرد سال هندبال، پویا نوروزی پدیده سال، ابوالقاسم شعبان‌پور مربی برتر سال و رسول دهقان بازیکن برتر هندبال ساحلی شدند و مصطفی باباملکی و اردشیر مستاجران داوران و اصغر سهمی ناظر برتر سال در این بخش معرفی شدند.

در بخش بانوان نیز، نجمه مرادی بانوی هندبال سال، انیس چهاردانگه پدیده سال، مینا صالحی بازیکن اخلاق سال و شافعیان از شهرداری سنندج مربی برتر سال لقب گرفتند. فرناز مظاهری و مطهره سمیعی داوران و شیدا ذوفن ناظر برتر سال شدند.

علاوه بر این، در این مراسم تیم های ثامن الحجج سبزوار، منیزیم فردوس و ثامن الحجج مشهد به عنوان تیم‌های برتر لیگ مردان و تیم‌های تاسیسات دریایی، شهرداری سنندج و ثامن الحجج سبزوار به عنوان برترین های لیگ بانوان انتخاب شدند.

اما انتخاب برترین های سال به باشگاهها ختم نشد و در بخش بعد هیئت های برتر نیز معرفی شدند که در این بین هیئت هندبال آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و هیئت اصفهان نیز هیئت‌های برتر سال لقب گرفتند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی خیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
اقای موسوی خیلی دوست داریم الگوی ما جوونای اراک شمایی موفق باشی .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار