تابناک: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بر اثر آتش سوزی و انفجار یک واحد منزل مسکونی پنجشنبه شب در کاشان یک نفر دچار سوختگی شد.
کد خبر: ۶۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 24 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روح الله فدایی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت 21:34 در خیابان شهید مطهری کاشان به سامانه 125سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: سه دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان یک مرد 40 ساله گرفتار در میان شعله های آتش را نجات دادند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و دستگاه تهویه دود، نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و با توجه به 70 درصد سوختگی، مصدوم حادثه را به تکنسین های اورژانس تحویل دادند.

فدایی همچنین از یک آتش سوزی منزل مسکونی واقع در میدان شورا در عصر روز پنجشنبه نیز خبر داد وگفت: این آتش سوزی نیز توسط نیروهای ایستگاه 2 خاموش و از سرایت آن خانه های مجاور جلوگیری شد.

وی ازدحام جمعیت زیاد که صدای مهیب انفجار آنها را به محل حادثه کشانده بود مانع تسریع در عملیات عنوان کرد و از شهروندان خواست در چنین مواقعی راه را برای نیروهای عملیاتی باز کرده و از تجمع در محل حوادث خودداری تا آتش نشانان بتوانند بسرعت خدمت رسانی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار