مدیرعامل باشگاه سپاهان پشتیبانی، جدیت و دغدغه‌مندی آیت‌الله رئیسی را سبب ایجاد آرامش در مجموعه‌های ورزش قهرمانی دانست و تاکید کرد: جوان‌گرایی او در انتخاب مدیران از دیگر حرکات انقلابی این رئیس‌جمهور شهید بود. او به نسل جدیدی از مدیران انقلابی فرصت خدمت داد و اعتماد کرد که به نظر من از بزرگ‌ترین خدمات او بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 21 May 2024

به گزارش تابناک اصفهان، مهدی آذربایجانی در خصوص شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: دکتر رئیسی مطابق با سخنان رهبری، فردی مغتنم، جهادی، انقلابی و تمام قد در خدمت مردم بود که اکنون که از میان ما رفته متوجه از دست رفتن این گوهر می‌شویم. ایشان را به واسطه سفرهایشان به اصفهان در گذشته می‌شناختم و خدمتشان بودیم.

او با بیان اینکه از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ایشان مطلع بودم، افزود: چه در زمانی که در آستان قدس خدمت می‌کرد و چه زمانی که در راس قوه قضائیه بود، خدمات بزرگی در حوزه جوانان، محلات و استان‌ها انجام داده و زمانی که به ریاست جمهوری رسید نیز کاملا سالم و انقلابی در حوزه‌های مختلف وارد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص خدمات آیت‌الله رئیسی به حوزه ورزش و جوانان، یادآور شد: اگر به آرامش حاکم بر مجموعه‌های قهرمانی و تیمی نگاه کنید، پشتیبانی، جدیت و دغدغه‌مندی ایشان به وضوح مشخص است و جوان‌گرایی او در انتخاب مدیران از دیگر حرکات انقلابی او بود.

آذربایجانی تاکید کرد: او به نسل جدیدی از مدیران انقلابی فرصت خدمت داد و اعتماد کرد که به نظر من از بزرگ‌ترین خدمات او بوده است.

او در پایان اضافه کرد: به واقع حالمان خوب نیست و فکر نبود ایشان و اینکه چگونه این خلا پر خواهد شد قلب همه ما را به درد آورده و ان‌شاءالله به‌عنوان خادم‌الرضا مهمان حضرت رضا (ع) باشد، ما و مردم را نیز دعا کنند که این داغ را تحمل کنیم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار