تابناک :مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام کرد: در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی امسال ۲۲۱۲نفر شرکت کرده اند.
کد خبر: ۶۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 23 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی نصراله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با حضوردر دانشگاه اراک ضمن بازدید از نحوه برگزاری آزمون درجمع خبرنگاران اعلام کرد: از کل تعداد افراد شرکت کننده در آزمون۲۳۸نفر زن و ۱۹۷۴ نفر مرد هستند .

نصرالله نژاد با اشاره به شرایط دریافت پروانه اشتغال به کار گفت: افرادی که ۵۰درصد از نمره را کسب نمایند  پروانه اشتغال به کار مهندسی دریکی از هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران ، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه ۳ و ۲ و ۱ را دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی از امروز پنجشنبه یکم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا فردا جمعه دوم مرداد ادامه دارد.

نصراله نژاد اظهارداشت: دانشگاه اراک(پردیس) واقع در سردشت  محل برگزاری این آزمون انتخاب شده است ونتایج این آزمون حد اکثر تا دو ماه آینده از طریق وب سایت اداره کل راه وشهر سازی به آدرس  (rumarkazi.ir)، وب سایت سازمان نظام مهندسی استان مرکزی به آدرس(arakeng.ir) به اطلاع عموم خواهد رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار