رئیس هیات فوتبال:
رئیس هیات فوتبال یزد گفت: تیمی از این استان و نیز از خراسان جنوبی ، گلستان ، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان در لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) حضور ندارد و همین امر موجب نارضایتی هواداران این رشته در استان شده است.
کد خبر: ۶۳۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 30 July 2018

مسابقات جام آزادگان با حضور 18 تیم از استان های مختلف کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت از اوایل شهریور ماه 1397 برگزار می شود.
مراسم قرعه کشی رقابت‌ های لیگ دسته اول فوتبال کشور برای فصل ۹۸-۹۷ روز دوشنبه ۲۵ تیرماه 1397 در هتل آکادمی فوتبال ایران با حضور نمایندگان ۱۸ تیم حاضر در مسابقات برگزار شد و رقابت‌ ها از ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ آغاز می‌شود. 
عبدالرضا دستا، عصر یکشنبه در جلسه هیات فوتبال یزد با بیان اینکه این استان از لحاظ معدنی و صنعتی جزو مناطق برخوردار کشور محسوب می شود از همراهی نکردن واحدهای صنعتی در این رشته ابراز ناخرسندی کرد و افزود: در برخی استان ها که به لحاظ صنعتی از یزد عقب تر هستند ولی فعالیت های خوبی در فوتبال و حمایت از تیم ها دارند.
وی با اشاره به اینکه در یزد علاقه مندان زیادی پیگیر مسائل و مشکلات فوتبال هستند از صاحبان صنایع برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت و تقویت تیم ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم و جوانان و ایجاد شور ، نشاط و سلامت جامعه همکاری را خواستار شد.
رئیس هیات فوتبال یزد اظهار داشت: اکثر استان های همجوار یزد دارای تیم های متعدد فوتبال در لیگ های دسته اول ، دوم ، سوم و لیگ برتر باشگاه های کشور هستند در حالیکه در صنعت ، معدن و تولید از استان ما وضعیت بهتری ندارند.
دستا با بیان اینکه برای تولید بهتر قطعا به انسان های سالم و با نشاط نیاز است، تاکید کرد: برای داشتن جامعه ای سالم و عاری از آسیب و ناهنجاری ها باید به ورزش و به خصوص فوتبال به خاطر علاقه مندان زیادی که دارند، بیشتر توجه کرد.
وی ابراز امیدواری کرد : با توجه به پیگیری های استاندار و معاونان وی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با همکاری صاحبان صنایع و همدلی پیشکسوتان دوباره روح جدیدی به فوتبال یزد دمیده شود و مردم و جوانان شاهد حضور تیمی از استان در لیگ دسته اول و یا دوم کشور در فصل 1397 باشند.
همچنین نائب رئیس هیات فوتبال استان در امور بانوان به مهمترین مطالبات حوزه خود اشاره کرد و گفت: نبود حامی مالی برای اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور مهمترین مشکلی است که سد راه موفقیت تیم های بانوان شده است.
نجمه رنجبر افزود: تاکنون برای جذب حامی مالی با برخی شرکت های خصوصی و صاحبان صنایع گفت و گوهایی انجام شده است ولی به رغم پیگیری های به عمل آمده هنوز به تفاهم نرسیده ایم و باید با فرهنگ سازی و همکاری بیشتر به تلاش های خود ادامه داد.
در ادامه این جلسه دبیر و رئیس هیات فوتبال برخی شهرستان ها به بیان عملکرد ، طرح دیدگاه ها ، مشکلات و مطالبات خود به خصوص در زمینه برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران ، انجام فعالیت های فرهنگی ، ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال ، برگزاری لیگ های منظم و جلسه هیات در شهرستان ها تاکید کردند.
در این جلسه مقرر شد،نشست آینده روسای هیات فوتبال 10 شهرستان های استان مهر ماه 1397 به میزبانی شهرستان بافق برگزار شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار