رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور ؛
رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: نباید زندگی مردم را درسطح عادی نگه داشت بلکه درجهت ارتقاء آن تلاش کرد.
کد خبر: ۶۳۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 29 July 2018

حضرت آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: باید درجهت ارتقاء زندگی مردم تلاش کنیم تا زنجیره خود کفایی کامل بشود و نباید زندگی مردم را درسطح عادی نگه داشت بلکه درجهت ارتقاء آن تلاش شود .

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است و یک نظریه اساسی است بیان داشت:این بدین معناست که اقتصاد عادی و روزمره نداریم و خواستار ابتلا به اقتصاد ریاضتی نیستیم بلکه باید درصدد باشیم تا این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم.

خطیب جمعه میبد با اشاره به اینکه نباید زندگی مردم را درسطح عادی نگه داشت بلکه درجهت ارتقاء آن تلاش شود افزود:اقتصاد مقاومتی نیازمند مجاهدت بالا است تکمیل زنجیره‌های خودکفایی، شناسایی مسائل اساسی، خودباوری، تکیه بر نیروی مردمی و مهم شمردن فهم و درک وتلاش مردم از عناصر اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله اعرافی گفت: مسئولان باید حمایت از صنعت زیلو و صنایع دستی، تکمیل زنجیره و چرخه کاشی وسرامیک، باز شدن گره واحد‌های تعطیل شده و نیمه تمام، اشتغال جوانان ،پرداختن به صنایع و کارگاه‌های کوچک، ارتقاء فضای دانشگاهی و جلوگیری از مهاجرت نخبگان را مطالعه و در دستور کار خود قرار داده و به طور جدی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار