آخرین نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم؛
تابناک : دو نفر از بازیکنانی که در روزهای گذشته اعلام شد به باشگاه آلومینیوم پیوسته اند و در تمرینات و اردوی این تیم حاضر بودند، از این تیم جدا شدند و از سوی دیگر سه بازیکن جدید به این تیم اضافه شدند.
کد خبر: ۶۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 19 July 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، حسین موجی و شاهین مجیدی دو بازیکنی که بنا بر اعلام باشگاه آلومینیوم از تیم های ایرانجوان بوشهر و نساجی قائمشهر به آلومینیوم اراک پیوسته بودند پس از حضور در تمرینات این تیم و همراهی با این تیم در اردوی آماده سازی سرعین به دلایل مختلف از این تیم جدا شدند. موجی در پست دفاع وسط و مجیدی بعنوان فوروارد جذب نماینده استان مرکزی شده بودند.

اما علاوه بر این موارد، سه بازیکن نیز این روزها به آلومینیوم پیوسته اند. عماد میرجوان فوروارد فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت، میرمهدی قریشی مدافع وسط فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سید مرتضی محفوظی مدافع راست فصل اخیر تیم گسترش فولاد تبریز سه بازیکنی هستند که با امضای قرارداد داخلی با آلومینیوم اراک به این تیم پیوسته اند.

گفتنی است هیچ یک از اعضای باشگاه آلومینیوم اراک، تا به اینجای کار قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان مرکزی به ثبت نرسانده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار