استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به اینکه اقدامات جدی در زمینه تامین آب مورد نیاز استان یزد در حال انجام است، گفت: به دلیل دشواری کار، این مهم نیازمند مدیریت ویژه است.
کد خبر: ۶۳۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 26 July 2018

 محمود زمانی قمی، پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ولایت ۳ یزد با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: وزارت نیرو با یک برنامه علمی و دقیق به مسئله آب، برق و انرژی ورود کرده و به طور قطع استان یزد نیز به دنبال اجرای این سیاست‌هاو رویکردها، برنامه های ویژه ای خواهد داشت.

وی، یکی از اصلی‌ترین برنامه ‌های استان یزد در زمینه آب و برق را تغییر مسیر و شرایط مصرف دانست و بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف بهترین گزینه در شرایط کنونی است.

زمانی قمی تصریح کرد: هر چقدر هم منابع آبی کافی داشته باشیم اما اگر بنا باشد، شکل و رویه مصرف همینگونه باشد، باز هم موفقیتی حاصل نخواهد شد و چند سال بعد دوباره با بحران مواجه خواهیم شد.

استاندرا یزد خاطرنشان کرد: البته مردم یزد همواره مردمی قناعت پیشه و از کم مصرف‌ترین ها به در زمینه مصرف آب و برق هستند اما با توجه به شرایط اقلیمی خاصی که در یزد وجود دارد، هنوز با استانداردها فاصله داریم.

استاندار یزد تصریح کرد: بحث مدیریت مصرف آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که بیش از پیش نسبت به این موضوع توجه داشته باشیم.

زمانی قمی با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای تامین آب برخی استان‌ها از جمله یزد، افزود: به طور قطع در سطح ملی برنامه ریزی های بسیار خوبی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر آب مورد نیاز یزد را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: گرچه برنامه ریزی‌ها خوب و در حال انجام است اما برای انتقال آب نیاز است بیش از پیش به بحث مدیریت توجه ویژه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار