فرمانده سپاه ناحیه اراک
تابناک : فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری یادواره شهدای پنجم مرداد اراک خبر داد
کد خبر: ۶۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران پنجم مرداد اراک خبر داد و گفت : یادواره‌ای در روز پنجم مرداد ساعت 16 عصر در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به‌ منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهادت جمعی از کارگران واحدهای صنعتی اراک که در حمله هوایی سال 65 رژیم متجاوز عراق به کارخانه واگن پارس، ایرالکو و آذر‌آب به شهادت رسیدند، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: در این حمله کارخانه واگن پارس 40 شهید، آلومینیوم ایران 33 شهید و شرکت آذرآب 5 شهید تقدیم انقلاب کردند.

رضایی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی و به همت و حضور بسیج کارگری کارخانجات آلومینیوم، واگن پارس و آذر‌آب برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسات هماهنگی برای برگزاری این یادواره برگزار و کمیته‌های شش‌گانه نمایشگاه، تبلیغات و روابط عمومی، مدعوین، پشتیبانی، انتظامی و تشریفات تشکیل شده است.

فرمانده سپاه اراک یادآور شد: برگزاری نمایشگاه عکس شهدا، پخش کلیپ، مداحی و بیان خاطره‌گویی از زبان فرماندهان از برنامه‌های جانبی این یادواره است.

وی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور شهرستان اراک برای حضور در یادواره شهدای پنجم مرداد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا دعوت کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار