امام جمعه یزد، نماینده استان در مجلس خبرگان و استاندار یزد در پیام هایی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که دیروز(جمعه) برگزار شد، تشکر کردند.
کد خبر: ۶۱۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 09 June 2018

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و آیت الله سید محمدرضا مدرسی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی از شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.
به گزارش روز شنبه دفتر آیت الله ناصری یزدی در این پیام آمده است: خداوند را سپاسگزاریم که مردم روزه دار استان در هوای گرم خرداد ماه اراده و همت خود را نشان دادند.
در این پیام تاکید شد: آنها در این راهپیمایی نابودی استکبار و اسرائیل خونخوار را فریاد زدند و در حقیقت صلابت و پایداری خود را نسبت به نظام اسلامی اعلام کردند و به ندای اسلام، امام و رهبری شان لبیک گفتند.
در بخشی از پیام نوشته شد: پیروزی اسلام و مسلمان و سعادت ابدی برای این مردم پایدار و استوار را از خداوند مسئلت داریم.
همچنین استاندار یزد در پیام جداگانه ای با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم استان همگام با مردم ایران با حضور متحد و دشمن شکن در راهپیمایی قدس شرکت کردند و بار دیگر ایستادگی و رادمردی در راه تحقق آرمان اصیل رهایی قدس را به نمایش گذاشتند. 
به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری یزد ، محمود زمانی قمی در این پیام آورده است: مردم با حضور در روز قدس، 18 ماه خرداد را به روز ماندگار و جاودان دیگری در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل کردند. 
وی ادامه داد: بار دیگر واپسین جمعه ماه ضیافت الهی که از سوی حضرت امام (ره) به روز قدس نامگذاری شد، صحنه نمایش آزادی خواهی و حریت مردم ایران و سایر ملت های مسلمان و آزاده جهان شد. 
استاندار یزد تصریح کرد: در روز قدس ، غریو دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ابراز خشم و انزجاز از جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی، در همایش عظیم یوم الله قدس طنین انداز شد. 
زمانی قمی در این پیام نوشت: از حضور مردم مومن و خداجو در راهپیمایی که نشان از عمق باور و اعتقاد آنان در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین دارد قدردانی می کنم.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در 80 شهر و روستای استان یزد بنحو با شکوهی برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار