به منظور هماهنگی بیشتر برای حضور موفق آلومینیوم در لیگ یک؛
تابناک : نشست هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و هیئت فوتبال استان مرکزی با محوریت حضور موفق امیز و پررنگ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، این نشست با حضور ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان،غفاری رئیس هیئت فوتبال استان،محمدی معاون ورزشی،هاشمی رئیس حراست و مرادی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در محل دفتر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ادامه این جلسه در خصوص هماهنگی های بین باشگاه شهرداری اراک،باشگاه الومینیوم سازی اراک و اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک و سایر واحد های مرتبط بحث و تبادل نظر شد.

 همچنین هیئت فوتبال نیز آمادگی خود را برای همکاری با تیم الومینیوم اراک جهت برگزاری مسابقات فصل ورزشی 94-95 در این جلسه اعلام نمود.

دراین نشست ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه زمین فوتبال و استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک استانداردهای لازم برای میزبانی مسابقات لیگ را دارد تصریح کرد: عوامل مرتبط می بایست هرچه سریعتر هماهنگی های لازم را در خصوص تجهیز،آماده سازی و رفع نواقص جهت برگزاری مسابقات لیگ را فراهم نمایند.

در پایان این جلسه مقرر شد با توجه به اهمیت این مسابقات و میزبانی این تیم اراکی 22 تیرماه به منظور هماهنگی بیشتر نشستی با حضور نمایندگان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک،باشگاه شهرداری اراک ،باشگاه الومینیوم اراک و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار