به علت کیفیت نامناسب
تابناک : وضعيت پهناي باند اينترنت مصرفي از سوي شركتهاي مخابرات استاني در شش استان آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي، كرمان، مركزي و همدان براساس شاخصهاي تكليفي در الحاقيه پروانه مخابرات در وضعيت نامطلوب است.
کد خبر: ۶۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 11 July 2015

به گزارش خبرگزای تابناک مرکزی به نقل از  روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان با اعلام خبر فوق گفت: مطابق بازرسي‌ها و ارزيابي‌هاي بعمل آمده از وضعيت پهناي باند تامين و عرضه شده از سوي شركتهاي مخابرات استاني، وضعيت نامطلوب پهناي باند اينترنت در اين استانها، باعث كاهش كيفيت خدمات ارائه شده به مشتركان شده است.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: در اين مورد تذكر و اخطاريه‌هاي لازم براي افزايش پهناي باند و توقف فروش سرويس به مشتريان جديد تا زمان ارتقاء پهناي باند داده شده و به منظور جلوگيري از ضرر و زيان مشتركان، پيگيريهاي لازم براي ارتقاء پهناي باند و كيفيت سرويس از سوي شركت مخابرات ايران در حال انجام است.

وي با اشاره به اينكه جذب مشترك جديد در اين وضعيت باعث كم‌فروشي مي‌شود تصريح كرد: ادارات كل سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در مناطق نه‌گانه بر فرايند توقف فروش در اين شش استان نظارت داشته و درصورت عدم توقف فروش از سوي شركتهاي مخابرات استاني، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطايي، پرونده كم‌فروشي تشكيل و به سازمان تعزيرات حكومتي ارجاع مي‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري اظهار كرد: شركت مخابرات ايران بايستي پس از رفع مشكلات و ايجاد شرايط مطلوب، نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشترك جديد اقدام كند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار