معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین :
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 2 میلیون و 788 هزار و 200 بیمار از خدمات معاینات تخصصی سرپایی پزشکان کلینیک های ویژه این دانشگاه استفاده کرده اند.
کد خبر: ۵۹۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 30 April 2018

 به گزارش تابناک قزوین، دکتر  امیر محمد کاظمی با اعلام این خبر افزود: معاینات انجام شده در خدمات تخصصی مختلف این مراکز شامل قلب و عروق، مغز و اعصاب، پوست، نفرولوژی، داخلی، اورولوژی، عفونی، ریه، گوارش، اعصاب و روان، روماتولوژی، چشم، اطفال، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراحی عمومی، چشم، توراکس، جراحی عروق، جراحی ترمیمی، ریه، کبد و گوارش، غدد، انکولوژی و هماتولوژی، تغذیه، روان‌شناسی و کار درمانی، درد و طب فیزیک بوده است.


وی افزود: همچنین بیماری های اطفال، مشاوره ژنتیک و تغذیه نیز خدمات فوق تخصصی این مراکز هستند که اقدام به درمان بیماران مراجعه کننده کرده اند.


وی توضیح داد: کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت به 13مورد افزایش یافته و با تعرفه های پایین و خدمات کیفی تخصصی و فوق تخصصی مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.
وی در ادامه به یکی دیگر از دستاوردهای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: با آغاز اجرای این طرح و کاهش پرداختی بیماران در بیمارستان های دانشگاهی، 13میلیارد و 746 میلیون ریال تخفیف معاینات پزشکی به 14 هزار و 280 بیمار بستری نیازمند ارایه شد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیشتر تخفیف های ارائه شده را مربوط به سال 96 دانست و اضافه کرد: این تخفیف ها با محاسبه پرداخت 6 درصدی خدمات درمانی بیماران و تایید مددکاری مراکز آموزشی درمانی اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار