کتاب «فعالیت ورزشی، ورزش و فشار خون بالا» با ترجمه مجید محبت، مریم دهقان، علی جعفری، صالح یاوری و علیرضا صفربالی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ 20 April 2024

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از ایسنا، کتاب «فعالیت ورزشی، ورزش و فشار خون بالا» از سری کتاب‌های انجمن اروپایی فشار خون با هدف به‌روز رسانی اطلاعات در زمینه فشار خون بالا و محافظت قلبی عروقی است.

این کتاب به مرور آثار فعالیت‌های ورزشی مختلف بر فشار خون، اجزاء درگیر درکنترل فشارخون و توانایی آن در پیشگیری از فشار خون بالا می‌پردازد و سازوکارهای زیربنایی درگیر در هر یک از این اجزاء را مورد بررسی قرار می‌دهد. پزشکان ورزشی، دست‌اندرکاران ورزش و افراد مبتلا به فشار خون بالا و نیز افراد با سابقه خانوادگی فشار خون، مخاطبان این کتاب هستند.

این کتاب می‌تواند به عنوان راهنمایی جهت تجویز فعالیت ورزشی برای مربیان جهت کار با ورزشکاران مبتلا به فشار خون بالا مورد استفاده قرار گیرد. مطالب کتاب «فعالیت ورزشی، ورزش و فشار خون بالا» در پانزده فصل مطرح شده که هر فصل به بررسی یکی از اختلالات روان‌پزشکی بزرگسالان نظیر اختلال شخصیت، اختلال خواب و اختلال سایکوتیک می‌پردازد.

کتاب «فعالیت ورزشی، ورزش و فشار خون بالا» در ۳۸۸ صفحه و قطع رحلی به بهای ۴۰۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک http://B2n.ir/x13647مراجعه کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار