نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برای کاهش حوادث رانندگی باید کار فرهنگ سازی به عنوان یک راهکار اصلی مدنظر مسوولان راهنمایی و رانندگی (راهور) قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 28 March 2018

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه شنبه در دیدار سرپرست استان یزد با قدردانی از اقدام های انجام شده برای کاهش حوادث رانندگی افزود: مهمترین کار برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم به قانون و مقررات است.
وی ادامه داد: اگر مردم و جوانان به خطرهای رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و ضررهای آن در جامعه آشنا شوند از انجام کارهای پرخطر و آسیب رسان در جامعه خودداری می کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: توزیع اقلام مختلف فرهنگی مناسب در خصوص ترافیک باید نه تنها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بلکه با همکاری سایر نهادهای فرهنگی ، تبلیغی و آموزشی انجام گیرد.
ناصری یزدی بیان کرد: نظارت ، کنترل و انجام برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسب در کنار فعالیت های فرهنگی و پیگیری مقررات باید توسط پلیس مدنظر باشد.
همچنین سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی ، برخورد جدی با هنجارشکنان و کسانی است که با رفتارهای پرخطر خود جان مردم و آرامش جامعه را نشانه رفته اند.
سرهنگ محمد پورشمس افزود: انجام کارهای فرهنگی و آگاهی بخشی عمومی برای کاهش حوادث و رعایت مقررات جزو اولویت های پلیس استان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار