با مشارکت خیرین سلامت
تابناک : محمد ابراهیم رضایی احداث مجهزترین اتاق عمل جراحی استان مرکزی در بیمارستان امام خمینی (ره) خمین و احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق مرکز کشور در این شهرستان توسط خیرین سلامت را نشان از بالا بودن اعتقادات مردم منطقه به کارهای خداپسندانه و نوع دوستی دانست
کد خبر: ۵۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، نخستین مرکز مهارت های بالینی اتاق عمل دانشکده علوم پزشکی خمین با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید

دکتر جواد جواهری رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین در این مراسم گفت: نبود زیرساختها و کمبود تجهیزات در سال های گذشته در بخش آموزش علوم پزشکی، درمان و سلامت به حدی بود که برنامه تحول سلامت تنها بخشی از مراکز درمانی را بهبود بخشید و مشارکت خیرین سلامت در آماده سازی زیرساخت ها ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی، کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی یک فرد نیکوکار در تجهیز مرکز آموزش و مهارت های بالینی دانشکده علوم پزشکی خمین را یادآور شد و توضیح داد: این مبلغ برای تهیه انواع ماکت اعضای بدن انسان، مانکن های مختلف جراحی و تجهیز یک اتاق عمل آزمایشی برای آموزش دانشجویان مصرف شد.

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برنامه تحول نظام سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور قابل تقدیر است .

محمد ابراهیم رضایی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی پیش روی دولت، مشارکت خیرین سلامت در بخش درمان و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی، از هر زمان دیگر ضروری تر است.

وی احداث مجهزترین اتاق عمل جراحی استان مرکزی در بیمارستان امام خمینی (ره) خمین و احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق مرکز کشور در این شهرستان توسط خیرین سلامت را نشان از بالا بودن اعتقادات مردم منطقه به کارهای خداپسندانه و نوع دوستی دانست و گفت: با راه اندازی مرکز درمانی در یک سال آینده بیشتر عمل قلب باز بیماران استان های مرکز کشور در آن انجام خواهد شد.

محسن ابدال قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت نیز در این مراسم گفت: از آغاز به کار مجمع خیرین سلامت در استان مرکزی تاکنون افراد نیکوکار بیش از 300 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی کمک کرده اند.

محسن ابدال تعداد اعضای ثبت نام شده خیرین سلامت استان مرکزی را بیش از یک هزار نفر ذکر کرد و افزود: بخش عمده ای از زمین خانه های بهداشتی روستایی در سطح استان را خیرین و افراد نیکوکار محلی اهدا کرده اند.

در این پایان این مراسم از دو تن از خیرین سلامت شهرستان خمین با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار