طرح انتقال خط گاز به آخرین شهر شرقی استان یزد بعد از یک سال عملیات اجرایی امروز با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 20 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ برای طرح گازرسانی به شهرستان بهاباد شامل دو بخش خط انتقال بالغ بر 80 میلیارد تومان و برای ایجاد زیرساخت‌های خدمات رسانی هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

در ساخت این خط انتقال نزدیک به شش هزار شاخه لوله به وزن شش هزار و 500 تن مورد استفاده قرار گرفته است.

 خط انتقال گاز به شهرستان بهاباد دارای هفت ایستگاه شیر بین راهی، انشعاب، حفاظت کاتدیک، فرستنده و گیرنده توپک است

اجرای طرح گازرسانی به شهرستان بهاباد از طریق ساخت خط انتقال گاز بافق به بهاباد در اوایل سال 95 توسط شرکت گاز ایران آغاز شد.

خط انتقال گاز به بافق- بهاباد به طول 70 کیلومتر و قطر 20 اینچ منشعب از کیلومتر 93 خط انتقال گاز  24 اینچ   موجود در مسیر یزد- بافق اجرا شده است.

اجرای 70 کیلومتر خط انتقال گاز بافق- بهاباد به قطر 20 اینچ، اجرای 62 کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن، ایجاد یک ایستگاه سی جی اس به ظرفیت 30 هزار متر مکعب بر ساعت، ایجاد یک ایستگاه تی بی اس به ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت، اجرای یک ایستگاه تی بی اس با ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت و همچنین ایجاد قابلیت نصب دو هزار انشعاب از جمله اقدامات انجام شده در طرح گازرسانی به شهرستان بهاباد بوده است.

همزمان با بهره برداری ازاین طرح 25 طرح گازرسانی روستایی دراستان به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح ها شرکت گاز 30 میلیارد تومان هزینه کرده است.

 
 
 
//صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار