رئیس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین انتقاد کرد
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مناطق جنوبی و نواحی منفصل از خدمات ورزشی بی‌بهره است.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که قزوین در بخش توسعه ورزش همگانی، از سرانه جهانی بسیار عقب‌تر است و فاصله دارد.

وی افزود: متأسفانه بانوان قزوینی در فقر حرکتی، مقام نخست در کشور دارند و جزو افسرده‌ترین شهرهای کشور هستیم، که باید تاکید کرد وضعیت جسمی مردم قزوین با توسعه ورزش همگانی و روزانه بسیار است.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شهرداری مدتی است توسعه ورزش همگانی و روزانه را در پارک‌ها در دستور کار قرار داده، بنابر آمار، نزدیک 20 ایستگاه ورزشی در پارک‌ها فعال است، درحالی که حدود 60 بوستان کوچک و بزرگ در قزوین وجود دارد و این نشان می‌دهد در بیش از 40 پارک هیچ‌گونه فعالیت ورزشی انجام نمی‌شود.

عبدالرزاقی گفت: مناطق جنوبی و نواحی منفصل از بسیاری امکانات ورزشی شمال شهر بهره‌مند نبوده و این خدمات را دریافت نمی‌کنند.

این مسؤول مطرح کرد: با تمام ارگان‌ها و سازمان‌هایی که برای توسعه ورزش گام برمی‌دارند، همکاری می‌کنیم تا شادابی و نشاط به شهر بازگردد.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: فعالیت‌های ورزشی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های غیرواگیردار به شمار می‌آید (قزوین در ابتلای شهروندانش به بیماری غیرواگیردار رتبه نخست را در کشور دارد).

عبدالرزاقی ادامه داد: هدف ما توسعه ورزش همگانی در شهر است و امیدواریم با گام‌هایی که شورا، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و غیره برمی‌دارند، به این اهداف دست می‌یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار