تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: عملیات احداث ۳۶۰ واحد مسکونی در شهر جدید امیرکبیر اراک به اتمام رسیده و از این تعداد، ۱۷۰ واحد به صاحبان آنها تحویل داده شده است.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 31 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، عزیز فیلی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه شهر جدید امیرکبیر اراک اظهار داشت: شهر جدید امیرکبیر اراک براساس اهداف و برنامه های ایجاد شهرهای جدید و تامین نیاز متقاضیان مسکن مهر، در دست طرح ریزی و احداث قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: در حال حاضر اقدامات زیرساختی این شهر جدید ازجمله برق رسانی، آب رسانی، گازرسانی، سیستم فاضلاب، احداث معابر و همچنین خدمات روبنایی مثل ساخت بازارچه، مدرسه، واحد انتظامی و مسجد انجام شده است.

فیلی بیان کرد: درمانگاه این شهرک و همچنین آتش نشانی و استقرار مبلمان شهری نیز از نیازهای مهم این شهر جدید می باشد که در حال حاضر در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۳۶۰ واحد مسکونی شهر جدید امیرکبیر آماده بوده که ۱۷۰واحد تاکنون تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۵۰ خانوار در قالب ۲۰۰ نفر تاکنون در این شهر سکونت یافته اند و مدرسه و چندین واحد تجاری نیز به ساکنین خدمات ارائه می دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: در رابطه با تامین مطمئن آب شرب این شهر جدید در بلندمدت نیز قراردادی با پیمانکار مربوطه منعقد شده که از خط انتقال سد کوچری دغدغه آب مورد نیاز شهر امیرکبیر نیز رفع شود.

فیلی عنوان کرد: یازده هکتار از اراضی شهر امیرکبیر تاکنون آسفالت، جدول گذاری و زیرسازی شده و در ادامه آن تکمیل ۴۲ هکتار دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اضافه کرد: بایستی شرایطی فراهم شود که هرچه زودتر واحدهای مسکونی تحویل و سکونت در آنها انجام پذیرد تا شاهد رشد جمعیت شهری این شهر جدید و فراهم شدن زمینه ارائه انواع خدمات باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار