تابناک مرکزی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در اراک زمین‌هایی به مساحت ۹۰۰ متر، ۲۸۰۰ متر و ۱۱۰۰ متر داریم که آماده واگذاری به خیرین توانمند برای ساخت مدرسه قرآنی است.
کد خبر: ۴۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، با تأکید بر افزایش تعامل جامعه قرآنی با اوقاف گفت: بنده از همان روزهای آغازین مدیریتم در استان، آمادگی خود را برای برگزاری جلسات ماهیانه با حضور جامعه قرآنی و پیشکسوتان در راستای رفع مشکلات و ایده پردازی اعلام کردم اما تاکنون از سوی جامعه قرآنی دعوتی صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: بنده از پیشنهادات جامعه قرآنی و پیشکسوتان برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات قرآن اوقاف استقبال می‌کنم، مجموعه اوقاف آماده است مطالبات جامعه قرآنی را بشنود و تاجایی که برای ما مقدور است آنان را همراهی می‌کنیم، بنده همچنان آمادگی خود را برای حضور در جلسات جامعه قرآنی و گفتمان‌سازی اعلام می‌کنم.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های اوقاف استان را مشارکت در ساخت مدارس قرآنی بیان کرد و افزود: ما آماده واگذاری زمین برای ساخت مدارس قرآنی هستیم، بنده از طریق ایکنا اعلام می‌کنم در اراک زمین‌هایی به مساحت ۹۰۰ متر، ۲۸۰۰ متر و ۱۱۰۰ متر داریم که آماده واگذاری به خیران توانمند است هر خیری بتواند مدرسه قرانی در این زمین‌ها بسازد اوقاف همکاری لازم را خواهد داشت.

حسینی اراکی در پایان گفت: یکی از مؤسسات خارج از استان درخواست زمین داشت و منتظر طرح این مؤسسه هستیم. ما زمین را در اختیار مؤسسات قرار می‌دهیم تا با استفاده ازظرفیت خیرین، مدرسه قرآنی بسازند تا هم اوقاف مدارس قرآنی داشته باشد و هم مؤسسات از این فضا استفاده کنند. اگر زمین واگذار شود و اجرای طرح دو یا سه سال معطل بماند زیبنده موقوفات نیست، اگر بناست زمینی با مشارکت اوقاف ساخته شود زمین را امروز تحویل بگیرند و بلافاصله طرح ساخت را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار