در جشنواره به رنگ خدا و در ماه رمضان انجام شد:
مدیر امور مناطق معاونت فرهنگی شهرداری مشهد از راه اندازی بیش از ۸۰ مهد کودک مسجدی و برپایی ایستگاه سلامت در ۱۱۰ مسجد فعال مشهد خبرداد.
کد خبر: ۴۴۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 14 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد بیوکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رمضان امسال مجموعه برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان جشنواره به رنگ خدا در ۱۱۰ مسجد فعال مشهد انجام می شود.

وی با اشاره به نقش مردم در اجرای این برنامه های ‌افزود: این جشنواره با غبار روبی ۱۱۰ مسجد منتخب در‌مناطق ۱۳گانه شهر آغاز و برنامه های متتوع فرهنگی و مذهبی در ۲۸ سرفصل در این مساجد آغاز شد.

مدیر امور مناطق معاونت فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: راه اندازی بیش از ۸۰ مهدکودک مسجدی از جمله این برنامه هاست که مجموعه ای از شرایط خوب را برای کودکان در داخل مسجد فراهم می نماید.


وی آمادگی بیش از ۴۰ گروه همخوانی قرآنی و تواشیح در مساجد مشهد را از جمله دیگر اقدامات این طرح دانسته و افزود: ایستگاه های سلامت نیز با هدف معاینه رایگان و غربالگری سلامت در ۱۱۰ مسجد فعال مشهد ایجاد شده اند که خدمات پزشکی به روزه داران ارایه می دهند. 

بیوکی برپایی بیش از ۵۰ قرائت خانه جهادی در مساجد فعال شهر مشهد را ازدیگر برنامه های جشنواره مسجدی به رنگ خدا عنوان کرد و گفت: برپایی سفره های نذری ساده؛ اعزام سالمندان به حرم مطهر؛ برنامه های قرآنی نسیم وحی در پارک های سطح شهر و چندین برنامه فرهنگی و مذهبی متناسب با این ماه مبارک با مشارکت مردم، تشکل های فرهنگی و مساجد در این جشنواره در حال اجراست که امیدواریم با مجموعه این اقدامات فضایی معنوی در شهر ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار