در کافه کتاب آیه شهر اراک؛
تابناک مرکزی: کتاب وراجی های یک دیوانه نوشته سحر حریری با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و ادب استان مرکزی در کافه کتاب آیه شهر اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 08 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ کتاب وراجی های یک دیوانه نوشته سحر حریری بعد از آنکه در نمایشگاه کتاب سال 96 در غرفه نشریه مایا با استقبال مردم روبرو شده بود با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و ادب استان مرکزی در کافه کتاب آیه شهر اراک رونمایی شد.

نویسنده این کتاب در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی زندگی انسان ها را تحت تاثیر زوایای دید آنها در تعریف زندگی خواند و گفت: آنچه که افراد از آن به معنی خوشبختی یاد می کنند در واقع نگاه و دید انسان ها هستند در مواجه با  رخداد های زندگی که گاهی می تواند شامل اتفاقات بسیار ساده همچون تماشای یک فیلم سنمایی باشد.

کتاب وراجی های یک دیوانه رونمایی شد

حریری با بیان اینکه کتاب تلاش دارد توسعه دهنده دید آدم ها باشد و به خوانندگان خود که بیشتر قشر جوان هستند تاکید دارد دوست داشتن محیط پیرامون زمینه ایجاد خوشبختی را فراهم می آورد اظهار کرد: گره زدن مفهوم خوشبختی به مادیات و اینکه آن را تنها در بین افراد مشهور و معروف جستجو کنیم نمی تواند تعریف درستی از خوشبختی باشد و این کتاب کوشیده است اتفاقات ساده زندگی انسان ها را به عنوان لحظات ناب و دلنشین معرفی کند.

نویسنده کتاب وراجی های یک دیوانه که اعتقاد دارد برای نویسنده شدن دست به قلم نشده است کتاب خواندن را عامل رشد و ترقی انسان ها می داند و ابراز می کند: همه تحولات زندگی انسان ها از تغییر دید و نگرش جاری می شود و کتاب می تواند به هر کسی که طالب لمس واقعیت های بیشتری است کمک شایانی کند.

کتاب وراجی های یک دیوانه رونمایی شد

حریری وجود کافه کتاب آیه را در شهر اراک به عنوان یک مجموعه فرهنگی و ادبی غنیمتی بزرگ برای افرادی می داند که اراده کرده اند از لحظات ناب زندگی متنعم شوند و ابراز می کند: خواندن 10 دقیقه کتاب در طول روز می تواند افراد را نسبت به مسائل مختلف آگاه تر کند و این افزایش آگاهی خود می تواند زمینه تغییر دید و نگرش افراد را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار