مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی: با همکاری شهرداری و شورای شهر اراک بازارچه فروش و عرضه بخشی از دستاوردهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از 14 لغایت 21 ماه مبارک رمضان در 40 غرفه در پارک ملت اراک برپا می شود .
کد خبر: ۴۳۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 06 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در برنامه زنده تلویزیونی قبول باشه شبکه آفتاب استان مرکزی در تشریح برنامه های کمیته امداد از برپایی بازارچه رمضان در اراک خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر اراک بازارچه فروش و عرضه بخشی از دستاوردهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از 14 لغایت 21 ماه مبارک رمضان در 40 غرفه در پارک ملت اراک برپا می شود .

موسی نژاد کمک به نیازمندان را از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان دانست و گفت : کمیته امداد افتخار می کند که مبلغ سنت های حسنه است، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است و خیران با کمک به نیازمندان میهمان قنوت دعای محرومان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن دعوت از خیران برای مشارکت در طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین» گفت : در حال حاضر 16 هزار حامی در طرح‌های «اکرام ایتام» به منظور حمایت از کودکان یتیم  و «محسنین» برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم مشارکت دارند.

وی از توزیع 26 هزار سبد کالا به ارزش هر سبد یک میلیون ریال در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند خبر داد و اظهار کرد: بازدید از خانواده های تحت حمایت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، برگزاری همایش تجلیل از خیران با حضور 160 خیر و خانواده های تحت حمایت و کمک به آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد از برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار