فرماندار شهر اراك؛
تابناک مرکزی: فرماندار شهر اراك امانت داري و عملكرد كاركنان نيروي انتظامي را در برقراري نظم و امنيت انتخابات و به دور از هر گونه نگرش سياسي زبانزد همگان دانست.
کد خبر: ۴۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 22 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حسین بختياري فرماندار شهرستان اراك در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی، با اشاره به اهميت امنيت در سلامت و حضور گسترده مردمي در پاي صندوق‌های رأی بيان داشت: در سال جاري انتخابات به خوبي برگزار شد و يكي از ارگان‌هایی كه تأثیر بسيار زياد در سلامت و امنيت انتخابات داشت، نيروي انتظامي بود.

وي افزود: قبل از برگزاري انتخابات و در زمان برگزاري نشست‌های تبليغاتي كانديداهاي رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا كه معمولاً با شور و هيجان خاصي همراه بود، كاركنان انتظامي با صحت، سلامت و سعه‌صدر موضوعات مرتبط با ماموريت هاي ناجا را پيگيري می‌کردند و بدون هر گونه جناح بندي و نگرش سياسي و در نهايت امانت‌داری در جهت حفظ امنيت كوشا بودند.

اين مقام مسئول با اشاره به حضور اثربخش نيروي انتظامي در پيشگيري از هر گونه تنش در دوران انتخابات تصريح كرد: نوع عملكرد نيروي انتظامي در اين مدت زبانزد همگان بود و هیچ‌گونه شكايتي نيز از نوع عملكرد پليس به فرمانداري اعلام نشد و اين نوع عملكرد امتياز خاص و ارزشمند براي ناجا بود كه در نهايت سلامت و بدون سو گيري در حوزه امنيت تلاش كردند.

فرماندار شهرستان اراك از عملكرد كاركنان انتظامي در روز انتخابات نيز قدرداني كرد و گفت: در سرکشی‌هایی كه توسط هیئت‌های نظارتي از حوزه‌های انتخاباتي انجام شد، كاركنان ناجا مؤدبانه و با سعه صدر با رأی‌دهندگان برخورد كرده و نسبت به برقراری نظم و امنيت همتي مضاعف داشتند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار