دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تاکید کرد: امکان زیارت برای زائران خارجی فراهم شود.
کد خبر: ۴۰۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 18 April 2017
به گزارش تابناک زضوی، در این دیدار اکبر شیخ  به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این بنیاد بین المللی پرداخت و گفت: ما دست همکاری و تعامل بیشتر به سوی همه نهاد ها و سازمانها از جمله ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  دراز می کنیم و خواستار گسترش تعاملات و همکاری های دو جانبه هستیم.
در ادامه این دیدار دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تاکید بر این که، پرچمداری ترویج فرهنگ رضوی توفیقی است که قسمت هر کسی نمی شود، گفت: خدمت به  ساحت مقدس فرهنگ و معارف رضوی رسالت سنگینی است که  خداوند بر دوش دست اندرکاران جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گذاشته است.
وی با بیان این که اهل بیت و مسجد از هم جداشدنی نیستند، افزود: بیست و سه هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد کشور فعالیت دارند که شبکه ای بزرگ را تشکیل داده اند که این شبکه فرصتی طلایی است.

ارباب سلیمانی با اشاره به این که مساجد باید مستقل باشند، اظهار داشت: الان 72هزار مسجد در کشور داریم که مخاطب هدف  شان جوانان هستند و در حال حاضر دو میلیون جوان در سامانه  کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور عضویت دارند.
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تاکید بر این که باید برای زایران خارجی امکانات زیارت فراهم شود، گفت: مسیر زیارت برای زوار خارجی هموار نیست و باید به کمک نهاد های وابسته این مسیر تقویت و هموار شود.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: همه فعالیت ها برای امام رضا(ع)، باید در درجه اول خالصانه و در درجه دوم عمقی باشد.
یادآوری می‌شود، جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین المللی را برعهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار