رئیس پلیس پیشگیری استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس پلیس پیشگیری استان مرکزی از برخورد قاطعانه پلیس با هنجار شکنان مراسم چهارشنبه آخر سال در این استان خبر داد و گفت:هنجار شکنان تا پایان تعطیلات در بازداشت پلس خواهند ماند.
کد خبر: ۳۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ 14 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عین ا... کلهر" در برنامه پاسخ صداو سیمای استان مرکزی با اشاره به ماموریت های پایان سال به خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: در سال های اخير، ‌برخي از اقدامات افراد هنجار شکن سبب شده است كه در شب چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث ناگواری در استان باشیم .

وی با بيان اين نکته که ما پلیس هم گام با مردم به استقبال مراسم عيدنوروز مي رود افزود : با تمهيدات پيش بيني شده و اقداماتي که قرار است اجرايي و عملياتي شود ، براي تامين امنيت چهارشنبه آخر سال در خدمت شهروندان هستیم.

این مقام انتظامی به تشديد برخورد با هنجار شکنان و عرضه كنندگان مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال اشاره و بیان داشت: با هماهنگی و تفاهم نامه پلیس با دستگاه قضایی در صورت برهم زدن نظم و امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت توسط برخی از افراد هنجارشکنان بازداشت شد و تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود و وسائط نقلیه این افراد نیز توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره بر اينكه چهارشنبه آخرسال به صورت خانواده محور و با نظارت والدین برگزار شود بيان كرد : اگر تغيير در فرهنگ چهارشنبه آخر سال رخ ندهد بايد شاهد رخ دادن حوادث اين چنيني نيز باشيم كه هزينه هاي مادي و معنوي بسياري را در پي خواهد داشت.

وي ملاك برنامه ريزي پليس در شب چهارشنبه آخر سال را منطبق با قانون خواند و گفت: كليه برنامه عملياتي پليس در راستاي تامين حفظ و امنيت شهروندان و كاملا منطبق با قانوني اجرايي مي شود و با هر گونه ناهنجاري برخورد شديد قانوني انجام خواهد پذيرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان به برنامه ريزي پليس در ایام پایان سال نيز اشاره داشت و گفت:‌ با برنامه ريزي هاي انجام شده تمهيدات شدآمدي و انتظامي لازم براي ايجاد انتظامي بخشي مطلوب در چهارشنبه آخر سال انديشيده شده است و هماهنگي لازم با ديگر دستگاه هاي اجرايي نيز انجام شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار