مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک؛
تابناک مرکزی: مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک از مصدوم شدن سه جوان در اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 14 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ظهر امروز سه پسر جوان در یک ساختمان مسکونی در در کوی امام علی(ع)، اراک سرگرم ساخت مواد محترقه بودند که انفجار مواد منجر به بروز حادثه شد.

مسعود آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک در گفتگو با تابناک مرکزی در خصوص این حادثه گفت: این حادثه ساعت 12:29 ظهر امروز توسط اهالی محل به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک آتش نشانان ایستگاه های 170، 140 و همچنین گروه امداد و نجات 130 به محل حادثه در کوی امام علی(ع)، انتهای 30 متری خاتم الانبیاء، کوچه لاله اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: سه پسر جوان در یک ساختمان مسکونی سرگرم ساخت مواد محترقه بودند که ناگهان این مواد با صدای مهیبی منفجر شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه قسمت خرپشته منزل تخریب شده و قسمت های دیگر آن آسیب جدی دیده بود.

آقازیارتی تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه های تعدادی از منازل اطراف شکسته و خرد شده و دو دستگاه خودرو نیز آسیب دیده بودند.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان گاز و برق ساختمان و با کشیدن نوار خطر به ایمن سازی محل پرداختند و همزمان  برای یافتن افراد حادثه دیده به جستجو در منزل مشغول شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: متاسفانه بر اثر این انفجار سه جوان دچار جراحت و سوختگی شده بودند که نیروهای عملیاتی این افراد را خروج از محل حادثه تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی دادند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار