فرماندار رزن از بهره‌برداری درمانگاه ویژه درمانی رزن در سال آینده خبر داد و افزود: این درمانگاه در ۲طبقه و بااعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است و با بهره‌برداری از این پروژه تا حدود زیادی مشکل کمبود فضای بیمارستان ولی‌عصر (عج) رزن مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 10 March 2017
فرماندار رزن از بهره برداری کلینیک ویژه درمانی رزن در سال آینده خبر داد و گفت: ۲۵ پزشک متخصص در بیمارستان رزن به بیماران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش مهر، فتحعلی حسینی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رزن با بیان اینکه بیش از ۲۵ متخصص در بیمارستان شهرستان رزن درحال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند، گفت: در سال ۹۲ تنها ۱۰ متخصص در بیمارستان رزن وجود داشتند که با پیگیری های صورت گرفته ۱۵ متخصص دیگر نیز جذب شد.

وی با اشاره به جذب ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه سلامت شهرستان رزن از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: در طرح تحول نظام سلامت هزینه پرداختی از جیب مردم کاهش یافته که این امر باعث افزایش رضایت مراجعه کنندگان شده است.  

فرماندار رزن از بهره برداری کلینیک ویژه درمانی رزن در سال آینده خبر داد و افزود: این کلینیک در ۲طبقه و با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است و با بهره برداری از این پروژه تا حدود زیادی مشکل کمبود فضای بیمارستان ولی عصر (عج) رزن مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت ۳۰پروژه در حوزه بهداشتی درمانی شهرستان رزن طی سالجاری عنوان کرد: برای ساخت این پروژه ها بیش از ۸۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که پیش تا خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار