مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: مراسم کاشت نهال در محوطه دانشگاه پیام نور اراک با حضور اساتید و مسئولان دانشگاه و مسئولان شهری و کارشناسان فضای سبز برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 07 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، بیژن قاضی نظامی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اراک در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان خبر فوق گفت: دومین مراسم کاشت نهال با حضور مدیران ، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور و مدیر عامل سازمان میادین و کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز در محوطه این دانشگاه برگزار گردید.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اراک با بیان اینکه بیش از 100 اصله نهال مثمر و غیر مثمر زیر نظر کارشناسان فضای سبز به همت دانشجویان در این مراسم مورد کاشت قرار گرفت بیان کرد: این مراسم به منظور ارج نهادن به جایگاه ارزشمند تعلیم و تربیت و ایجاد پیوند بین فضای سبز و سطح آموزش دانشگاهی انجام شد تا دانشجویان نیز به نوعی در این جشن ملی شریک باشند.

قاضی نظامی افزود: در هفته درختکاری  هر روز سازمان پارکها  و فضای سبز مراسم کاشت نهال در مناطق  مختلف سطح شهر را برگزار خواهد کرد که اولین روز آن با نام یادبود شهدای گرانقدر آتش نشانی انجام شده و آخرین روز آن نیز در مزار شهدای آرامستان به یاد شهدای مدافع حرم و شهدای گلگون کفن جمهوری اسلامی در محل آرامستان انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اراک تاکید کرد: در این ایام تلاش خواهیم کرد تا با کاشت گسترده نهال و توزیع نهال رایگان با همت و همکاری مردم و شهروندان عزیز گام کوچکی در جهت احیا  و شادابی فضای سبز شهرمان برداریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار