نمایندگان مردم در خانه ملت بر مصوبه پیشین خود در برنامه ششم توسعه مبنی بر پرداخت ۳۰ درصدی به مشاغل تخصصی، واحدهای عملیاتی و مناطق مرزی و محروم اصرار کردند.
کد خبر: ۳۸۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 04 March 2017

به گزارش تابناک : نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی،با بررسی مجدد یکی از بندهای لایحه برنامه ششم توسعه بر نظر قبلی خود در خصوص سقف دریافتی مدیران کشور با 179 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه شورای حقوق و دستمزد می‌تواند با پیشنهاد روسای قوا مجموع پرداختی ماهانه مقامات مدیران،کارکنان دستگاه موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال1366 و ماده 35 این قانون حداکثر دو برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان موضوع تبصره ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری را تعیین کند.

تبصره این ماده تاکید دارد که شورای حقوق و دستمزد می تواند با پیشنهاد روسای قوا، وزرا یا معاونان رئیس جمهور که مسئولیت ریاست دستگاه‌های اجرایی را به عهده دارند و بالاترین مقام دستگاه اجرایی برای مشاغل تخصصی واحدهای عملیاتی و مناطق مرزی و محروم حداکثر 30 درصد علاوه بر سقف مقررات این ماده منظور نمایند.

گفتنی است؛رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان درخصوص ورود به موضوع اصلاح عبارتی مصوبه برنامه رای گرفت که نمایندگان با 168 رای موافق، 6 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.



منبع : پانا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار