بخشدار بندر چارک ضمن قدردانی از توجه ویژه سازمان و تلاش های بی دریغ مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در اجرایی شدن طرح توسعه بندرچارک این مهم را گامی ارزشمند برای رونق بخشی اقتصادی و گردشگری این منطقه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 13 February 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، حسین رحیمی در نخستین جلسه ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ که با حضور عزت اله محمدی و برخی از مسوولان این شرکت صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در سالن اجتماعات برگزار شد، گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تعداد سه جلسه با حضور سازمان کشتیرانی، بنادر و شورای اداری برگزار کردیم و مصوبات ابلاغی این نشست ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

رحیمی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در بندر چارک به ویژه طرح توسعه این منطقه و مشترک بودن منافع دو بنادر که زمینه ساز درآمدهای پایدار خواهد شد، اظهار داشت: مسوولان بندر چارک در مسیر توسعه و پیشرفت این منطقه همراه سازمان منطقه آزاد کیش است و تلاش می کنیم سیاست های تبیین شده محقق شوند.

 

وی در خصوص برنامه ریزی های لازم برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی که بندر چارک را یکی از مبادی ورودی به جزیره کیش انتخاب می کنند، افزود: اقدامات مورد نیاز برای آماده سازی سالن های ورزشی و آموزش پرورش که یکی از ظرفیت های موجود برای اسکان اضطراری پیش بینی شده مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

 

بخشدار بندر چارک در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: گمرک بندر چارک به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود رادر ایام نوروز ادامه خواهد داد چرا که در این ایام یکی از وظایف مهم و ارزشمند ستاد نوروزی ارائه خدمات ایده آل و جلب رضایتمندی حداکثری مسافران است.

 

حسین رحیمی جزیره کیش را یکی از مناطق گردشگرپذیر در سطح کشور معرفی کرد که در ایام نوروز شمار زیادی از مسافران این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند و ضروری است سامانه های اطلاع رسانی از شرایط جوی به نحو مطلوب به اطلاع مسافران رسانده شود تا ازدحام خودرویی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار