رئیس شورای شهر اراک؛
تابناک مرکزی: اسمائیل تاج آباد یکی از روش های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان را نصب تندیس شهدا دانست و خاطر نشان کرد: زمانی که یک تندیس نصب می شود و تصویر و مطلبی نقش داده می شود باعث ماندگاری در جامعه و دیده شدن می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 09 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، اسمائیل تاج آباد رئیس شورای شهر اراک پیش از ظهر امروز در مراسم آیین رو نمایی از سردیس شهدا، مفاخر و تابلوی تصاویر شهدای شهر اراک با اشاره به این که جامعه ما یک جامعه انقلابی و ارزشی است اظهار داشت: خداوند حق این شهدا را بر ما حلال کند آن ها از بالا ترین سرمایه خود گذشتند و ما الان ثمرات آن را احساس می کنیم.

وی ادامه داد: نیاز است روحیه ایثار، فرهنگ شهادت و تحمل سختی ها ترویج داده شود که ممکن است نسل های بعدی در معرض آسیب های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد و فاصله بیاندازد بین این روحیات.

وی ادامه داد: لازم است هرچقدر که می توانیم تقویت کنیم و با شیوه های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل آینده بیانگری و توجیه کنیم تا آن ها هم بتوانند این راه را درک کنند و تشخیص دهند.

رئیس شورای شهر اراک یکی از روش های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان را نصب تندیس شهدا دانست و خاطر نشان کرد: زمانی که یک تندیس نصب می شود و تصویر و مطلبی نقش داده می شود باعث ماندگاری در جامعه و دیده شدن می‌شود و باعث ایجاد سوالاتی از قبیل نقش فرد در انقلاب و ... در ذهن مردم می شود ما اگر خدمات و زحمات آن ها را فراموش کنیم به آنها ظلم نکرده ایم به این نسل ظلم کرده ایم.

تاج آباد تصریح کرد: با این روش نسل متوجه می شود شرایطی که در آن هستیم و امنیت و استقلال موجود آسان به دست نیامده است و بر اثر زحمات چنین افرادی بوده است.

وی در پایان بیان کرد: در این باب کم کار کرده ایم و باید بیش از این ها در سطح چنین شهر فرهنگی که پایتخت نخبگان و فرهیختگان است کار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار