جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان مركزي؛
تابناک مرکزی: گلشن زاده از برگزاي بيش از 900 برنامه در قالب كميته بسيج تحت شعار گفتمان انقلاب اسلامي زمينه ساز و امنيت پايدار، تحقق اقتصاد مقاومتي در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 26 January 2017

به گزارش تابناك مركزي، سرهنگ محسن گلشن زاده جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان مركزي صبح امروز درنشست خبري به مناسبت اعلام برنامه هاي دهه فجر از برگزاري بيش از نهصد برنامه توسط سپاه روح اله استان در قالب دو كميته نيروي مسلح و بسيج خبر داد.

جانشين فرماندهي سپاه روح اله با اشاره به برگزاري برنامه هاي مشترك با نيروهاي مسلح اظهار داشت: كميته نيروهاي مسلح به ميزباني سپاه جلسات متعدد و مفيدي را برگزار كرده است كه با همدلي و موافقت فرماندهان نيروهاي مسلح برگزاري بيش از ٣٠برنامه مشترك در دستور كار قرار گرفت.

گلشن زاده ديدار نيروهاي مسلح با نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك را تجديد پيمان با انقلاب و مقام معظم رهبري به عنوان ولي امر مسلمين و نماينده ولي فقيه خواند و گفت: در بين نيرو هاي مسلح مسابقات ورزشي در قالب ورزش هاي مورد تاكيد اسلام و ورزش هاي داخل سالن و رزمي برگزار ميشود.

جانشين فرماندهی سپاه روح اله استان مركزي از گباران مزار مطهر شهدا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: ويزيت رايگان براي عموم مردم در تمام مراكز بهداشتي و درماني نيروهاي مسلح در ايام مبارك دهه فجر صورت ميگيرد.

گلشن زاده با اشاره به حضور گسترده نيروهاي مسلح در نماز جمعه خاطر نشان ساخت: سركشي از خانواده معظم شهدا و جانبازان، نيروهاي مسلح و هلال احمر و جهاد سازندگي كه نقش را مهمي در سنگر سازي در دفاع مقدس به عهده داشتند توسط فرماندهان نيروهاي مسلح به صورت تيم بندي در دستور كار قرار گرفته است.

جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان مركزي از برگزاي بيش از ٩٠٠ برنامه در قالب كميته بسيج تحت شعار گفتمان انقلاب اسلامي زمينه ساز و امنيت پايدار، تحقق اقتصاد مقاومتي خبر داد و با اشاره به اولين همايش رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان ياران انقلاب خاطر نشان كرد: همايش رزمندگان دفاع مقدس شامل نيروهاي مسلح، جهادسازندگي و هلال احمر به عنوان برنامه نوين و ابتكاري با دعوت از پيشكسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استان به ميزباني مصلي بيت المقدس اراك برگزار خواهد شد.

گلشن زاده از نورافشاني سه شهر اراك، ساوه و محلات در شب 22 بهمن خبر داد و گفت: در طول دهه مبارك فجر در تمام مراكز درماني سپاه ويزيت رايگان بسيجيان صورت مي گيرد.

جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان برگزاري 4 برنامه افتخار كوچه و آبروي محله را آشنايي جوانان با رفتار و سيرت زندگي شهدا عنوان و خاطر نشان كرد: 19 يادواره شهدا در سطح شهرستان ها در قالب برنامه افتخار كوچه و آبروي محله درجهت تبيين رفتار و سيرت شهداي محلات 4 برنامه برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: آغاز ساخت يادمان شهداي استان مركزي در سه راهي اسلام آباد غرب با توجه به نقش مهم رزمندگان استان در دفاع مقدس و به ويژه عمليات مرصاد لوح و افتخاري زرين به حساب مي آيد را داريم.

گلشن زاده از افتتاح پروژه هاي عمراني تحت عنوان اردوهاي جهادي در قالب خانه ي  محروم خبر داد و گفت: نزديک 30 واحد براي هم استاني ها كه در مناطق محروم و روستاها هستند ساخته شده است بنابراين در همين راستا اعزام اكيپ پزشکان در قالب تيم هاي تخصصي و عمومي به مناطق محروم در سراسر استان مركزي را در دستور كار داريم.

جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان مركزي با اشاره به برگزاري همايش به منظور تجليل از نخبگان علمي بسيج و خادمين شهدا گفت: خادمين شهدا غالبا از دانش آموزان فارغ التحصيل به شمار مي آيند كه در دوران راهيان نور در مناطق عملياتي حضور پيدا مي كنند و براسان همان منش رزمندگان دفاع مقدس خدمات دهي لازم را انجام ميدهند كه در قالب همايش از آنها تجليل صورت گرفته مي شود تا ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باشند.

گلشن زاده شعار مدنظر گفتمان انقلاب اسلامي را مهم بر شمرد و در همين راستا اظهار داشت: برگزاري جلسات پرجمعيت به عنوان نشست هاي بصيرت افزايي با دعوت از سخنرانان كشوري در سرتا سر استان مركزي در دستور كار قرار گرفته است.

جانشين فرماندهي سپاه روح اله استان مركزي با اشاره به اجرايي نمودن اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري خاطر نشان كرد: هر ساله مبالغي ما بين 20 تا 30 ميليارد تومان در باب 14 موضوع اقتصاد مقاومتي مدنظر و فرمايشات مقام معظم رهبري توسط بانك مهر اقتصاد پرداخت ميشود.

وي ادامه داد: در اين زمينه توانستيم به پيشرفت هاي چشمگيري در زمنيه توليد و كشت زعفران و توليد و پرورش ماهي برسيم،كه در مرحله بعد توليد و كشت دانه هاي روغني مدنظر اسلام و قران و معرفي باسلوق به عنوان برند استاني است.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار