تابناک مرکزی خبر می دهد؛
تابناک مرکزی: یداله رحمتعلی نائب رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی که با بیشتری رای به عضویت هیات مدیره این انجمن درآمده بود به دلیل عدم اعتقاد به روند سیاست گذاری و مغایرت عملکرد انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با اساسنامه انجمن مرکزی استعفای خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 01 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، خبر تشکیل انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی سبب شد رحمتعلی به عنوان یکی از فعالین این حوزه جهت حضور در این انجمن ثبت نام کند و پس از کسب بالاترین رای در بین اعضا به عضویت هیات مدیره این انجمن درآمد و بر اساس انتخابات برگزار شده و با رای اعضا هیات مدیره عهده دار سمت نائب رئیسی انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی شد.

اما مدت همکاری این فعال رسانه ای استان مرکزی در حوزه ورزشی با انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی بسیار کوتاه بود و امروز خبر استعفا نامبرده مخابره شد.

رحتمعلی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه انجمن ورزشی نویسان در استان مرکزی به عنوان چهارمین استان کشور در 23 آبان ماه سالجاری با تشکیل جلسه ای با حضور نماینده و رئیس امور شهرستان های انجمن ورزشی نویسان کشور شکل گرفت ادامه داد: بر اساس رای گیری صورت گرفته برای انتخاب اعضا هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با بالاترین رای به عضویت هیات مدیره این انجمن درآمدم.

وی با اشاره به  اینکه هدف از تشکیل انجمن ورزشی نویسان بر اساس آئین نامه تدوین شده کشوری حمایت از ورزشی نویسان، گسترش ورزش در استان، تعامل و هماهنگی در حوزه های ورزشی بوده است گفت: در اساسنامه انجمن ورزشی نویسان آمده است این انجمن مستقل است و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و تلاش دارد دور از تنش ها و گرایش های سیاسی به گسترش ورزش در حوزه های مختلف حرفه ای و همگانی کمک کند و خود را بازوی متولیان ورزش استان در جهت پیشبرد ورزش بداند.

رحمتعلی با بیان اینکه بعد از گذشت نزدیک به سه ماه اعضاء هیات مدیره هیچ جلسه ای برای تبیین اهداف پیش روی خود نداشته است به دلیل استعفا خود اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم اعتقاد به روند سیاست گذاری و مغایرت عملکرد انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با اساسنامه انجمن مرکزی استعفای خود را اعلام کردم.

وی با ذکر این مطلب که در دیدارهای صورت گرفته با نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استان مرکزی انجمن در جهت کمک به بهبود وضعیت خبرنگاران ورزشی در استان مرکزی قدمی برنداشته است ابراز کرد: اظهار نظرهای سیاسی برخی اعضا انجمن و عدم توجه به مسائل و مشکلات خبرنگاران و پیشبرد اهداف انجمن باعث شده است به طور کل خود را از حضور در این انجمن منتفی بدانم.

یداله رحمتعلی فعال رسانه ای نام آشنای استان مرکزی در حوزه ورزش است که از سال 1341 وارد عرصه رسانه ای شده است و با سابقه فعالیت در کیهان ورزشی و خبرگزاری مهر استان مرکزی با تلاشی مثال زدنی جهت پوشش رخدادهای ورزشی استان مرکزی قلم میزند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار