تابناک مرکزی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری یکصد برنامه شاخص استانی در ایام نهم دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: برگزاری همایش بزرگ بصیرت با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی روز پنجشنبه نهم دی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) خیابان هپکو اراک برنامه شاخص در اراک است.

وی افزود: سایر برنامه های یوم الله نهم دی با حضور سرداران و فرماندهان از سراسر کشور در مراکز عمومی شهرستان ها با محوریت تبیین نقش فرهنگ عاشورا و عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در تعمیق و تحکیم روحیه ولایت مداری مردم ایران و ایجاد شور انقلابی در آنان برای حضور به هنگام و با بصیرت در صحنه، برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد نماز جمعه در سراسر استان مقرر شده، خطبه های ائمه  محترم جمعه حول محور بصیرت ایراد شود همچنین  هماهنگی برای اعزام کارشناس و سخنران برای همایش های شهرستانی صورت گرفته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ادامه راه و سیره انبیاء و اولیای الهی صلوات الله علیه، یکی از ناب ترین و اصیل ترین حرکت ها در طول تاریخ و میان امت اسلامی بود که در پرتو دین و ولایت تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تبیین ابعاد مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد زمینه های خروش انقلابی ملت ایران بیش از بیش فراهم شود، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اندیشه و مدل سیاسی نوین ظهور یافت و در طول حیات خود همواره در معرض خطرها، تهدیدها و فتنه های مختلفی از ناحیه بازیگران خارجی و داخلی و یا ائتلافی از آنها قرار گرفت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عوامل اصلی بستر ساز یوم الله نهم دی را ایمان و باورهای اعتقادی مردم، نصرت و عنایت خداوند متعال به انقلاب اسلامی، رهبری الهی، حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری  حضرت امام خامنه‌ای‌ دامت برکاته‌، بصیرت و اقدام به لحظه ملت ایران و فرهنگ عاشورا و عشق و ارادت مردم ایران به اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار