تابناک مرکزی: رییس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی نسبت به نظرات مثبت نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش اظهار امیدواری کرد.
کد خبر: ۳۴۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 25 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی سیدعلی بنی‌جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: از زمان تشکیل رسمی انجمن تا کنون دیدارهای متعددی با مسئولین استان برگزار کرده ایم و تلاش مان بر این است با معرفی انجمن به تمامی تصمیم گیران، فضای مثبتی را در ورزش ایجاد کنیم.

وی افزود: با هر دو نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته به همراه اعضای هیات مدیره  جلسات جداگانه ای برگزار کردیم و در خصوص مسائل روز ورزش استان و مشکلات پیش رو به گفتگو پرداختیم.

وی اظهار کرد: علاقه هر دو نماینده به ورزش و دلسوزی منتخبین مردم برای این حوزه بسیار مهم این نوید را به جامعه بزرگ ورزش می دهد که مشکلات چندین ساله ورزش استان با همدلی و همراهی تمامی نمایندگان مرتفع خواهد شد.

بنی جمالی تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی و استانی، تکمیل پروژهای نیمه کاره ورزشی که اکثر این پروژه ها ملی است، همچنین تلاش برای راغب کردن صنایع بزرگ در راستای حمایت از ورزش از جمله مطالبات جامعه ورزش استان است.

رییس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی بیان کرد: انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی نیز با دیدی تخصصی و حرفه ای تمام تلاش خود را برای ارتقا ورزش استان بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار