تابناک مرکزی: رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: اجازه جداسازی حتی یک متر از خاک استان مرکزی را نخواهیم داد.
کد خبر: ۳۴۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 15 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به طرح مباحثی مبنی بر الحاق چند روستای شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی به شهرستان کاشان از توابع استان اصفهان گفت: این گونه اظهار نظرها برای مجمع نمایندگان استان مرکزی اهمیتی ندارد و به گونه‌ای مسایل حاشیه‌ای بوده و اصلا قابل طرح نیست.

وی با اشاره به همگرایی و اتحاد بین مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: این همگرایی به نحو مطلوبی وجود دارد و همگان در حفظ منافع استان اتفاق نظر دارند و در مقابل طرح چنین موضوعات حاشیه‌ای محکم ایستاده و مقاومت خواهند کرد.

نماینده مردم خمین در خانه ملت تصریح کرد: تمامی نمایندگان استان با تمام قوت و قدرت در مقابل اظهار نظرات این چنینی ایستاده‌اند و از ذره‌ذره خاک استان مرکزی صیانت کرده و اجازه نخواهند داد اتفاقات تلخی که در گذشته در حوزه جغرافیایی این استان در سایه غفلت عده‌ای صورت گرفته تکرار شود.

وی بیان کرد: در سایه بی توجهی و غفلتی که در گذشته صورت گرفته است مشهد اردهال که یکی از زیارتگاه‌های مشهور کشور است از حوزه جغرافیایی استان مرکزی جدا شد و مجمع نمایندگان استان مرکزی به جد پیگیر این موضوع است که مشهد اردهال به حوزه جغرافیایی استان مرکزی برگردد.

رضایی تاکید کرد: مردم استان مرکزی یقین داشته باشند که نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد که چنین خواسته‌هایی مطرح شود و با هرگونه اظهار نظر این چنینی مقابله کرده و برای حفظ منافع مردم استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار