نماینده مردم دلیجان در مجلس مطرح کرد
تابناک مرکزی: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور با جدیت جلوی کارمند خودسر این وزارتخانه را بگیرد، در غیر این صورت مجمع نمایندگان استان طرح استیضاح وزیر را مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 14 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متأسفانه اخیراً یکی از کارمندان کاشانی در وزارت کشور با بهره‌گیری از جایگاه خود در این وزارتخانه به دنبال جدا کردن بخشی از روستاهای دلیجان و الحاق آن به شهر کاشان در طرح تقسیمات کشوری است که به شدت مخالف این اقدام بوده و اجازه این کار را نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: این کارمند وزارت کشور که خود اهل کاشان است، در اقدامی خودسرانه با نامه‌نگاری و پیگیری‌های متعدد در تلاش است که تعدادی از روستاهای دلیجان را جدا و به شهر کاشان ملحق کند که نمایندگان مردم در مجلس با این اقدام مقابله کرده و اجازه نخواهند داد که این عمل اشتباه و غلط در دستگاه اداری بدعت گذاشته شود و به انجام برسد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جای بسی تعجب است که یک کارمند معمولی در وزارت کشور به راحتی می‌تواند چنین اقدامات خودسرانه‌ای را در تقسیمات کشوری انجام داده و موجب ایجاد تحرکات عده‌ای خاص در این مناطق شود.

سلیمی با بیان اینکه امروز کشور به شدت به آرامش نیاز دارد و نباید اجازه داد عده‌ای بخواهند برای کشور حاشیه‌سازی کنند، خاطر نشان کرد: در صورتی که این مسئله ختم به خیر نشود، بدون شک مجمع نمایندگان استان مرکزی بیکار نخواهند نشست و طرح استیضاح وزیر را در مجلس دنبال خواهند کرد.

وی گفت: از وزیر کشور می‌خواهیم با جدیت با این اقدام خودسرانه این کارمند وزارت مقابله و وی را توبیخ کند تا درسی شود برای کسانی که بخواهند از جایگاه خود سوء استفاده کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: مشهد اردهال از نظر تاریخی جزو استان مرکزی بوده است، اما متأسفانه در مجلس ششم حرم مطهر از استان جدا و به اصفهان الحاق داده شد، اما قتله‌گاه و قسمت دیگری از آن جزو استان مرکزی بوده و برای مردم این منطقه مکان بسیار مقدس و با ارزشی است که جزو ارزش‌های معنوی دلیجان محسوب شده و غیر قابل جدا شدن است.

سلیمی گفت: برای مردم استان جدا شدن مشهد اردهال در آن برهه تاریخی بسیار تلخ بود که هیچ‌گاه خاطره این اتفاق تلخ را فراموش نخواهند کرد، اما مردم و نمایندگان هوشیار استان بار دیگر اجازه نخواهند داد این اتفاق مجدداً تکرار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار