دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی خبرداد؛
تابناک: دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی از تمدید یک ماهه این جشنواره خبر داد و تاکید کرد که علاقمندان می‌توانند عکس‌های ارسالی خود را تا تاریخ 15 دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۳۴۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 07 December 2016

سینا صدیقی دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در گفت‌وگو با تابناک مرکزی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی با محوریت مسائل اجتماعی، روانشناختی و آسیب‌های نوپدید برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین جشنواه عکس آسیب‌های اجتماعی با محور پیشگیری از اعتیاد، طلاق، کودکان کار، آسیب‌های روانشناختی(خشونت، افسردگی)، آسیب‌های نو پدید(فضای مجازی )، تکدی‌گری و حاشینه‌نشینی و مسائل اجتماعی در سطح استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی بابیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در اولین جشنواره تا ۱۵ آذرماه فرصت داشتند تا نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی عکاسان استان با موضوعات جشنواره همراه است و به سبب استقبال مردم از جشنواره مهلت ارسال آثار تا 15 دی ماه تمدید شد.

صدیقی اظهار کرد: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در دوبخش حرفه‌ای، آماتور و عکاسی با گوشی تلفن همراه برگزار می‌شود و هنرمندان عکاس مجازند ۱۰ اثر را به کانال اطلاع رسانی تلگرام @Festival_markazi یا پایگاه الکترونیکی www.tmaftab.ir   ارسال کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، کوی مصطفی خمینی، اداره ورزش و جوانان اراک است و هنرمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۶۷۹۷۶۱- ۰۹۱۰۰۸۱۰۷۱۰ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است که جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی به همت مؤسسه مردم نهاد نسل نواندیش هنر و مشارکتمعاونت فرهنگی و امور جوانان، دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري مرکزي، سپاه روح الله استان مرکزی و اداره کل بهزيستي استان مرکزي برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار